Pražské mosty, vizualizace, Magazín Nová Praha|
Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
Dvorecký most|
Zdroj: vizualizace Atelier 6
Dvorecký most, multifunčkní objekt-lihovar market, Magazín Nová Praha|
Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
Dvorecký most, jižní schodište u opěry , Magazín Nová Praha|
Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
Dvorecký most, vizualizace, Magazín Nová Praha|
Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
Dvorecký most, tramvajový most doplní světelná zahrada podle návrhu výtvarníka Krištofa Kintery. Ta vznikne ve smyčce cyklistické lávky na smíchovském břehu. Vizualizace. Magazín Nová Praha|
Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).|
Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).|
Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).|
Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).|
Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).|
Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).|
Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
Vinohradská třída se postupně proměňuje.|
Zdroj: IPR Praha
Flóra se výrazně promění a zpřehlední. Přibudou přechody a vydlážděné chodníky.|
Zdroj: IPR Praha
Chodníky budou širší. Důraz bude kladen také na výsadbu nových stromů.|
Zdroj: IPR Praha
Vinohradská se dočkala zlepšení dopravního řešení, bezbariérových tramvajových zastávek a lepších podmínek pro pohyb chodců.|
Zdroj: IPR Praha
Maceškův palác. I v této části bude zasazeno několik stromů, chodníky budou širší a vydlážděné.|
Zdroj: IPR Praha
Celková rekonstrukce Vinohradské ulice by měla vyjít na 720 milionů korun.|
Zdroj: IPR Praha
Želivského se dočká výrazné modernizace. Změny se budou týkat především zlepšení dopravní situace, značení pruhů a přibude i lépe řešený nástupní ostrůvek.|
Zdroj: IPR Praha
Václavské náměstí prochází velkými změnami už nyní především v oblasti volných prostorů. Mimo to se chystá zavedení pítek, přibudou lavičky a stromy.|
Zdroj: IPR Praha
Na Václaváku by také měly jezdit tramvaje.|
Zdroj: IPR Praha
Václavské náměstí by se mělo proměnit, aby bylo vhodnější pro chodce a odpočinek na lavičkách. Celkově by mělo být čistější a modernější.|
Zdroj: IPR Praha
Na Karlově náměstí naproti kostelu Sv. Ignáce vyroste náměstíčko s kašnou, lavičkami a stromy.|
Zdroj: IPR Praha
U Novoměstské radnice vznikne vydlážděné prostranství, kde se budou konat společenské akce a trhy.|
Zdroj: IPR Praha
Karlovo náměstí má značný historický a symbolický význam i spoustu problémů. Omezuje ho dopravní zátěž, špatná údržba, nedostatečné veřejné osvětlení, udusávání povrchů a špatné zavlažování.|
Zdroj: IPR Praha
Novou podobu náměstí navrhlo německé krajinářské studio Rehwaldt Landscape Architects ve spolupráci s českou architektonickou kanceláří BY Architects a českou dopravní kanceláří PD Filip.|
Zdroj: IPR Praha
Z Karlova náměstí by se měl stát čistější a příjemnější prostor pro setkávání.|
Zdroj: IPR Praha
Proměna Karlova náměstí by měla vyjít zhruba na 250 milionů korun.|
Zdroj: IPR Praha
Z Revoluční by se měl stát nový bulvár|
Zdroj: IPR Praha
V Revoluční ulici klesne nejvyšší povolená rychlost na 30 kilometrů za hodinu.|
Zdroj: IPR Praha
Z Revoluční by se měla stát nová třída. Chodníky budou širší a místo asfaltu bude dlažba.|
Zdroj: IPR Praha
Vítězné náměstí neboli Kulaťák dnes nefunguje jako plnohodnotné náměstí. Jde v podstatě o nedokončenou dopravní křižovatku, která myslí na chodce až v poslední řadě.|
Zdroj: IPR Praha
Nové řešení symbolu Dejvic odklání veškerou dopravu mimo střed náměstí.|
Zdroj: IPR Praha
Náměstí se promění v místo pro setkávání, kulturní akce, trhy, veřejná shromáždění nebo ústřední monument.|
Zdroj: IPR Praha
Projekt by měl být dokončen v roce 2025.|
Zdroj: IPR Praha
Celková proměna Vítězného náměstí by měla vyjít na 500 milionů korun.|
Zdroj: IPR Praha
Důraz bude kladen především na zkvalitnění prostoru pro společenské akce, trhy a setkávání lidí.|
Zdroj: IPR Praha
U proměny Letiště Václava Havla bude zásadní zpřehlednění a reorganizace dopravních toků v návaznosti na plánovanou železniční stanici či nový systém parkování.|
Zdroj: IPR Praha
Jedná se skoro až o futuristickou proměnu.|
Zdroj: IPR Praha
Komplexní cestovatelský zážitek začíná cestou na letiště. Proto se architekti rozhodli pro park.|
Zdroj: IPR Praha
U proměny Letiště Václava Havla bude zásadní zpřehlednění a reorganizace dopravních toků v návaznosti na plánovanou železniční stanici či nový systém parkování.|
Zdroj: IPR Praha
Rekonstrukce letiště se bude týkat terminálů 1 a 2.|
Zdroj: IPR Praha
Lávka překlene koryto řeky v šířce 38 metrů mezi Karlínem a Štvanicí a 149 metrů mezi Štvanicí a Holešovicemi.|
Zdroj: IPR Praha
Nová lávka pro pěší a cyklisty zajistí přímé a bezbariérové propojení Karlína s Holešovicemi.|
Zdroj: IPR Praha
Vedení města schválilo v listopadu 2020 vypsání veřejné zakázky na výstavbu lávky. Pražané by se po nové lávce mohli projít nebo projet už na konci roku 2022. |
Zdroj: IPR Praha
Nabídne také komfortní a jednoduchý přístup na ostrov Štvanice.|
Zdroj: IPR Praha
V Kampusu Dejvice přibudou židle, stolečky a vydlážděná místa pro ně.|
Zdroj: IPR Praha
Místo by se mělo stát ještě přatelštějším nejen pro dejvické studenty.|
Zdroj: IPR Praha
Význam současných vysokoškolských kampusů se mění. Už nejsou jen uzavřenými tichými areály, ale součástí života města.|
Zdroj: IPR Praha
Nová linka metra D povede v severojižním směru částečně paralelně se stávající linkou C. Délka trati bude 10,6 kilometru s devíti běžnými a jednou přestupní stanicí na Pankráci.|
Zdroj: IPR Praha
Současný stav výstavby nové linky metra D.|
Zdroj: IPR Praha
Trojská kotlina, ve které se nachází Císařský ostrov, má obrovský rekreační potenciál.|
Zdroj: IPR Praha
Náměstí OSN. Tramvajová trať v ulici Sokolovská – Kolbenova prochází rekonstrukcí.|
Zdroj: IPR Praha
Nově se promění přilehlá veřejná prostranství.|
Zdroj: IPR Praha
Dosud nejasné území náměstí OSN získá charakter příjemného místa setkávání a pořádání kulturních akcí.|
Zdroj: IPR Praha
Nové přechody, chodníky, lavičky a stromy. Zastávka MHD by měla nově vzniknout přímo na náměstí.|
Zdroj: IPR Praha
Současný stav Náměstí OSN.|
Zdroj: IPR Praha
A takto by to mohlo vypadat v roce 2022.|
Zdroj: IPR Praha
Rekonstrukci Praha plánuje i u železničního mostu na Výtoni.|
Zdroj: IPR Praha
Malostranské náměstí, jedno z nejnavštěvovanějších míst v Praze, projde výraznou proměnou.|
Zdroj: IPR Praha
Po revitalizaci bude náměstí ve spodní i horní části nabízet velkorysý prostor, který může dobře sloužit návštěvníkům Prahy, Pražanům i obyvatelům Malé Strany.|
Zdroj: IPR Praha
Malostranské náměstí zezelená, přibudou lavičky i pítka.|
Zdroj: IPR Praha
Nad kostelem Sv. Mikuláše vznikne klidné posezení i prostor pro trhy a kulturně-společenské aktivity.|
Zdroj: IPR Praha
Chystá se i rekonstrukce tramvajové trati. Už dnes je tak možné si přímo na místě prohlédnout, jak bude vypadat nová dlažba náměstí.|
Zdroj: IPR Praha
Proměna Malostranského náměstí by měla vyjít na 95 milionů korun.|
Zdroj: IPR Praha
O architektonický návrh se postaral Ateliér Hájek.|
Zdroj: IPR Praha
Holešovice Bubny-Zátory neslouží už desítky let původnímu účelu. Dříve tu byly nákladové nádraží a překladové haly, dnes je lokalita vnímána jako místo pro vznik nové moderní čtvrti.|
Zdroj: IPR Praha
Nedílnou součástí území je záměr Vltavské filharmonie, která je symbolem proměny této části Holešovic a zároveň první koncertním sálem pro symfonickou hudbu.|
Zdroj: IPR Praha
Výrazně se promění i ulice Bělohorská, nejvíce kolem Hotelu Pyramida.|
Zdroj: IPR Praha
Opět se budou rozšiřovat chodníky, přibude několik stromů.|
Zdroj: IPR Praha
Cílem studie bylo vytvořit atraktivní a prosperující ulici, na které budou občané chtít trávit čas a která poskytne bezpečné podmínky pro rozličné způsoby dopravy.|
Zdroj: IPR Praha
Ulice by měly být dopravně klidnější. Místo asfaltu bude dlažba.|
Zdroj: IPR Praha
Celková proměna by měla vyjít na 250 milionů korun.|
Zdroj: IPR Praha
Promění se i Klárov. Okolí stanice metra Malostranská zatím postrádá jasnou identitu.|
Zdroj: IPR Praha
Je výchozím bodem pro cestu na Hrad, návštěvu Valdštejnské zahrady nebo Malé Strany. Pohybuje se zde velké množství chodců. Jeho dnešní stav tomu však neodpovídá.|
Zdroj: IPR Praha
Realizace by měla být hotová do konce roku 2023.|
Zdroj: IPR Praha
Rušný Klárov čeká lepší řešení dopravy i propojení s řekou.|
Zdroj: IPR Praha
Cena za rekonstrukci Klárova by se mohla vyšplhat na 400 milionů korun.|
Zdroj: IPR Praha