Nová tvář Prahy: Přibudou mosty, Vltavská filharmonie a změní se Václavák i Revoluční

1/81
Zavřít
  • Pražské mosty, vizualizace, Magazín Nová Praha
    Pražské mosty, vizualizace, Magazín Nová Praha| Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
  • Dvorecký most
    Dvorecký most| Zdroj: vizualizace Atelier 6
  • Dvorecký most, multifunčkní objekt-lihovar market, Magazín Nová Praha
    Dvorecký most, multifunčkní objekt-lihovar market, Magazín Nová Praha| Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
  • Dvorecký most, jižní schodište u opěry , Magazín Nová Praha
    Dvorecký most, jižní schodište u opěry , Magazín Nová Praha| Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
  • Dvorecký most, vizualizace, Magazín Nová Praha
    Dvorecký most, vizualizace, Magazín Nová Praha| Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
  • Dvorecký most, tramvajový most doplní světelná zahrada podle návrhu výtvarníka Krištofa Kintery. Ta vznikne ve smyčce cyklistické lávky na smíchovském břehu. Vizualizace. Magazín Nová Praha
    Dvorecký most, tramvajový most doplní světelná zahrada podle návrhu výtvarníka Krištofa Kintery. Ta vznikne ve smyčce cyklistické lávky na smíchovském břehu. Vizualizace. Magazín Nová Praha| Zdroj: IPR, Atelier 6, CAMP, MS Architekti
  • Lávka Holka, Holešovice - Karlín, vizualizace, Magazín Nová Praha
    Lávka Holka, Holešovice - Karlín, vizualizace, Magazín Nová Praha| Zdroj: IPR, Camp
  • Lávka Holka, Holešovice - Karlín, vizualizace, Magazín Nová Praha
    Lávka Holka, Holešovice - Karlín, vizualizace, Magazín Nová Praha| Zdroj: IPR, Camp
  • Lávka Holka, Holešovice - Karlín, vizualizace, Magazín Nová Praha
    Lávka Holka, Holešovice - Karlín, vizualizace, Magazín Nová Praha| Zdroj: IPR, Camp
  • Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
    Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).| Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
  • Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
    Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).| Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
  • Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
    Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).| Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
  • Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
    Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).| Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
  • Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
    Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).| Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
  • Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
    Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).| Zdroj: Bjarke Ingels Group (BIG)
  • Vinohradská třída se postupně proměňuje.
    Vinohradská třída se postupně proměňuje.| Zdroj: IPR Praha
  • Flóra se výrazně promění a zpřehlední. Přibudou přechody a vydlážděné chodníky.
    Flóra se výrazně promění a zpřehlední. Přibudou přechody a vydlážděné chodníky.| Zdroj: IPR Praha
  • Chodníky budou širší. Důraz bude kladen také na výsadbu nových stromů.
    Chodníky budou širší. Důraz bude kladen také na výsadbu nových stromů.| Zdroj: IPR Praha
  • Vinohradská se dočkala zlepšení dopravního řešení, bezbariérových tramvajových zastávek a lepších podmínek pro pohyb chodců.
    Vinohradská se dočkala zlepšení dopravního řešení, bezbariérových tramvajových zastávek a lepších podmínek pro pohyb chodců.| Zdroj: IPR Praha
  • Maceškův palác. I v této části bude zasazeno několik stromů, chodníky budou širší a vydlážděné.
    Maceškův palác. I v této části bude zasazeno několik stromů, chodníky budou širší a vydlážděné.| Zdroj: IPR Praha
  • Celková rekonstrukce Vinohradské ulice by měla vyjít na 720 milionů korun.
    Celková rekonstrukce Vinohradské ulice by měla vyjít na 720 milionů korun.| Zdroj: IPR Praha
  • Želivského se dočká výrazné modernizace. Změny se budou týkat především zlepšení dopravní situace, značení pruhů a přibude i lépe řešený nástupní ostrůvek.
    Želivského se dočká výrazné modernizace. Změny se budou týkat především zlepšení dopravní situace, značení pruhů a přibude i lépe řešený nástupní ostrůvek.| Zdroj: IPR Praha
  • Václavské náměstí prochází velkými změnami už nyní  především v oblasti volných prostorů. Mimo to se chystá zavedení pítek, přibudou lavičky a stromy.
    Václavské náměstí prochází velkými změnami už nyní především v oblasti volných prostorů. Mimo to se chystá zavedení pítek, přibudou lavičky a stromy.| Zdroj: IPR Praha
  • Na Václaváku by také měly jezdit tramvaje.
    Na Václaváku by také měly jezdit tramvaje.| Zdroj: IPR Praha
  • Václavské náměstí by se mělo proměnit, aby bylo vhodnější pro chodce a odpočinek na lavičkách. Celkově by mělo být čistější a modernější.
    Václavské náměstí by se mělo proměnit, aby bylo vhodnější pro chodce a odpočinek na lavičkách. Celkově by mělo být čistější a modernější.| Zdroj: IPR Praha
  • Na Karlově náměstí naproti kostelu Sv. Ignáce vyroste náměstíčko s kašnou, lavičkami a stromy.
    Na Karlově náměstí naproti kostelu Sv. Ignáce vyroste náměstíčko s kašnou, lavičkami a stromy.| Zdroj: IPR Praha
  • U Novoměstské radnice vznikne vydlážděné prostranství, kde se budou konat společenské akce a trhy.
    U Novoměstské radnice vznikne vydlážděné prostranství, kde se budou konat společenské akce a trhy.| Zdroj: IPR Praha
  • Karlovo náměstí má značný historický a symbolický význam i spoustu problémů. Omezuje ho dopravní zátěž, špatná údržba, nedostatečné veřejné osvětlení, udusávání povrchů a špatné zavlažování.
    Karlovo náměstí má značný historický a symbolický význam i spoustu problémů. Omezuje ho dopravní zátěž, špatná údržba, nedostatečné veřejné osvětlení, udusávání povrchů a špatné zavlažování.| Zdroj: IPR Praha
  • Novou podobu náměstí navrhlo německé krajinářské studio Rehwaldt Landscape Architects ve spolupráci s českou architektonickou kanceláří BY Architects a českou dopravní kanceláří PD Filip.
    Novou podobu náměstí navrhlo německé krajinářské studio Rehwaldt Landscape Architects ve spolupráci s českou architektonickou kanceláří BY Architects a českou dopravní kanceláří PD Filip.| Zdroj: IPR Praha
  • Z Karlova náměstí by se měl stát čistější a příjemnější prostor pro setkávání.
    Z Karlova náměstí by se měl stát čistější a příjemnější prostor pro setkávání.| Zdroj: IPR Praha
  • Proměna Karlova náměstí by měla vyjít zhruba na 250 milionů korun.
    Proměna Karlova náměstí by měla vyjít zhruba na 250 milionů korun.| Zdroj: IPR Praha
  • Z Revoluční by se měl stát nový bulvár
    Z Revoluční by se měl stát nový bulvár| Zdroj: IPR Praha
  • V Revoluční ulici klesne nejvyšší povolená rychlost na 30 kilometrů za hodinu.
    V Revoluční ulici klesne nejvyšší povolená rychlost na 30 kilometrů za hodinu.| Zdroj: IPR Praha
  • Z Revoluční by se měla stát nová třída. Chodníky budou širší a místo asfaltu bude dlažba.
    Z Revoluční by se měla stát nová třída. Chodníky budou širší a místo asfaltu bude dlažba.| Zdroj: IPR Praha
  • Vítězné náměstí neboli Kulaťák dnes nefunguje jako plnohodnotné náměstí. Jde v podstatě o nedokončenou dopravní křižovatku, která myslí na chodce až v poslední řadě.
    Vítězné náměstí neboli Kulaťák dnes nefunguje jako plnohodnotné náměstí. Jde v podstatě o nedokončenou dopravní křižovatku, která myslí na chodce až v poslední řadě.| Zdroj: IPR Praha
  • Nové řešení symbolu Dejvic odklání veškerou dopravu mimo střed náměstí.
    Nové řešení symbolu Dejvic odklání veškerou dopravu mimo střed náměstí.| Zdroj: IPR Praha
  • Náměstí se promění v místo pro setkávání, kulturní akce, trhy, veřejná shromáždění nebo ústřední monument.
    Náměstí se promění v místo pro setkávání, kulturní akce, trhy, veřejná shromáždění nebo ústřední monument.| Zdroj: IPR Praha
  • Projekt by měl být dokončen v roce 2025.
    Projekt by měl být dokončen v roce 2025.| Zdroj: IPR Praha
  • Celková proměna Vítězného náměstí by měla vyjít na 500 milionů korun.
    Celková proměna Vítězného náměstí by měla vyjít na 500 milionů korun.| Zdroj: IPR Praha
  • Důraz bude kladen především na zkvalitnění prostoru pro společenské akce, trhy a setkávání lidí.
    Důraz bude kladen především na zkvalitnění prostoru pro společenské akce, trhy a setkávání lidí.| Zdroj: IPR Praha
  • U proměny Letiště Václava Havla bude zásadní zpřehlednění a reorganizace dopravních toků v návaznosti na plánovanou železniční stanici či nový systém parkování.
    U proměny Letiště Václava Havla bude zásadní zpřehlednění a reorganizace dopravních toků v návaznosti na plánovanou železniční stanici či nový systém parkování.| Zdroj: IPR Praha
  • Jedná se skoro až o futuristickou proměnu.
    Jedná se skoro až o futuristickou proměnu.| Zdroj: IPR Praha
  • Komplexní cestovatelský zážitek začíná cestou na letiště. Proto se architekti rozhodli pro park.
    Komplexní cestovatelský zážitek začíná cestou na letiště. Proto se architekti rozhodli pro park.| Zdroj: IPR Praha
  • U proměny Letiště Václava Havla bude zásadní zpřehlednění a reorganizace dopravních toků v návaznosti na plánovanou železniční stanici či nový systém parkování.
    U proměny Letiště Václava Havla bude zásadní zpřehlednění a reorganizace dopravních toků v návaznosti na plánovanou železniční stanici či nový systém parkování.| Zdroj: IPR Praha
  • Rekonstrukce letiště se bude týkat terminálů 1 a 2.
    Rekonstrukce letiště se bude týkat terminálů 1 a 2.| Zdroj: IPR Praha
  • Lávka překlene koryto řeky v šířce 38 metrů mezi Karlínem a Štvanicí a 149 metrů mezi Štvanicí a Holešovicemi.
    Lávka překlene koryto řeky v šířce 38 metrů mezi Karlínem a Štvanicí a 149 metrů mezi Štvanicí a Holešovicemi.| Zdroj: IPR Praha
  • Nová lávka pro pěší a cyklisty zajistí přímé a bezbariérové propojení Karlína s Holešovicemi.
    Nová lávka pro pěší a cyklisty zajistí přímé a bezbariérové propojení Karlína s Holešovicemi.| Zdroj: IPR Praha
  • Vedení města schválilo v listopadu 2020 vypsání veřejné zakázky na výstavbu lávky. Pražané by se po nové lávce mohli projít nebo projet už na konci roku 2022. 

    Vedení města schválilo v listopadu 2020 vypsání veřejné zakázky na výstavbu lávky. Pražané by se po nové lávce mohli projít nebo projet už na konci roku 2022. 
| Zdroj: IPR Praha
  • Nabídne také komfortní a jednoduchý přístup na ostrov Štvanice.
    Nabídne také komfortní a jednoduchý přístup na ostrov Štvanice.| Zdroj: IPR Praha
  • V Kampusu Dejvice přibudou židle, stolečky a vydlážděná místa pro ně.
    V Kampusu Dejvice přibudou židle, stolečky a vydlážděná místa pro ně.| Zdroj: IPR Praha
  • Místo by se mělo stát ještě přatelštějším nejen pro dejvické studenty.
    Místo by se mělo stát ještě přatelštějším nejen pro dejvické studenty.| Zdroj: IPR Praha
  • Význam současných vysokoškolských kampusů se mění. Už nejsou jen uzavřenými tichými areály, ale součástí života města.
    Význam současných vysokoškolských kampusů se mění. Už nejsou jen uzavřenými tichými areály, ale součástí života města.| Zdroj: IPR Praha
  • Nová linka metra D povede v severojižním směru částečně paralelně se stávající linkou C. Délka trati bude 10,6 kilometru s devíti běžnými a jednou přestupní stanicí na Pankráci.
    Nová linka metra D povede v severojižním směru částečně paralelně se stávající linkou C. Délka trati bude 10,6 kilometru s devíti běžnými a jednou přestupní stanicí na Pankráci.| Zdroj: IPR Praha
  • Současný stav výstavby nové linky metra D.
    Současný stav výstavby nové linky metra D.| Zdroj: IPR Praha
  • Trojská kotlina, ve které se nachází Císařský ostrov, má obrovský rekreační potenciál.
    Trojská kotlina, ve které se nachází Císařský ostrov, má obrovský rekreační potenciál.| Zdroj: IPR Praha
  • Náměstí OSN. Tramvajová trať v ulici Sokolovská – Kolbenova prochází rekonstrukcí.
    Náměstí OSN. Tramvajová trať v ulici Sokolovská – Kolbenova prochází rekonstrukcí.| Zdroj: IPR Praha
  • Nově se promění přilehlá veřejná prostranství.
    Nově se promění přilehlá veřejná prostranství.| Zdroj: IPR Praha
  • Dosud nejasné území náměstí OSN získá charakter příjemného místa setkávání a pořádání kulturních akcí.
    Dosud nejasné území náměstí OSN získá charakter příjemného místa setkávání a pořádání kulturních akcí.| Zdroj: IPR Praha
  • Nové přechody, chodníky, lavičky a stromy. Zastávka MHD by měla nově vzniknout přímo na náměstí.
    Nové přechody, chodníky, lavičky a stromy. Zastávka MHD by měla nově vzniknout přímo na náměstí.| Zdroj: IPR Praha
  • Současný stav Náměstí OSN.
    Současný stav Náměstí OSN.| Zdroj: IPR Praha
  • A takto by to mohlo vypadat v roce 2022.
    A takto by to mohlo vypadat v roce 2022.| Zdroj: IPR Praha
  • Rekonstrukci Praha plánuje i u železničního mostu na Výtoni.
    Rekonstrukci Praha plánuje i u železničního mostu na Výtoni.| Zdroj: IPR Praha
  • Malostranské náměstí, jedno z nejnavštěvovanějších míst v Praze, projde výraznou proměnou.
    Malostranské náměstí, jedno z nejnavštěvovanějších míst v Praze, projde výraznou proměnou.| Zdroj: IPR Praha
  • Po revitalizaci bude náměstí ve spodní i horní části nabízet velkorysý prostor, který může dobře sloužit návštěvníkům Prahy, Pražanům i obyvatelům Malé Strany.
    Po revitalizaci bude náměstí ve spodní i horní části nabízet velkorysý prostor, který může dobře sloužit návštěvníkům Prahy, Pražanům i obyvatelům Malé Strany.| Zdroj: IPR Praha
  • Malostranské náměstí zezelená, přibudou lavičky i pítka.
    Malostranské náměstí zezelená, přibudou lavičky i pítka.| Zdroj: IPR Praha
  • Nad kostelem Sv. Mikuláše vznikne klidné posezení i prostor pro trhy a kulturně-společenské aktivity.
    Nad kostelem Sv. Mikuláše vznikne klidné posezení i prostor pro trhy a kulturně-společenské aktivity.| Zdroj: IPR Praha
  • Chystá se i rekonstrukce tramvajové trati. Už dnes je tak možné si přímo na místě prohlédnout, jak bude vypadat nová dlažba náměstí.
    Chystá se i rekonstrukce tramvajové trati. Už dnes je tak možné si přímo na místě prohlédnout, jak bude vypadat nová dlažba náměstí.| Zdroj: IPR Praha
  • Proměna Malostranského náměstí by měla vyjít na 95 milionů korun.
    Proměna Malostranského náměstí by měla vyjít na 95 milionů korun.| Zdroj: IPR Praha
  • O architektonický návrh se postaral Ateliér Hájek.
    O architektonický návrh se postaral Ateliér Hájek.| Zdroj: IPR Praha
  • Holešovice Bubny-Zátory neslouží už desítky let původnímu účelu. Dříve tu byly nákladové nádraží a překladové haly, dnes je lokalita vnímána jako místo pro vznik nové moderní čtvrti.
    Holešovice Bubny-Zátory neslouží už desítky let původnímu účelu. Dříve tu byly nákladové nádraží a překladové haly, dnes je lokalita vnímána jako místo pro vznik nové moderní čtvrti.| Zdroj: IPR Praha
  • Nedílnou součástí území je záměr Vltavské filharmonie, která je symbolem proměny této části Holešovic a zároveň první koncertním sálem pro symfonickou hudbu.
    Nedílnou součástí území je záměr Vltavské filharmonie, která je symbolem proměny této části Holešovic a zároveň první koncertním sálem pro symfonickou hudbu.| Zdroj: IPR Praha
  • Výrazně se promění i ulice Bělohorská, nejvíce kolem Hotelu Pyramida.
    Výrazně se promění i ulice Bělohorská, nejvíce kolem Hotelu Pyramida.| Zdroj: IPR Praha
  • Opět se budou rozšiřovat chodníky, přibude několik stromů.
    Opět se budou rozšiřovat chodníky, přibude několik stromů.| Zdroj: IPR Praha
  • Cílem studie bylo vytvořit atraktivní a prosperující ulici, na které budou občané chtít trávit čas a která poskytne bezpečné podmínky pro rozličné způsoby dopravy.
    Cílem studie bylo vytvořit atraktivní a prosperující ulici, na které budou občané chtít trávit čas a která poskytne bezpečné podmínky pro rozličné způsoby dopravy.| Zdroj: IPR Praha
  • Ulice by měly být dopravně klidnější. Místo asfaltu bude dlažba.
    Ulice by měly být dopravně klidnější. Místo asfaltu bude dlažba.| Zdroj: IPR Praha
  • Celková proměna by měla vyjít na 250 milionů korun.
    Celková proměna by měla vyjít na 250 milionů korun.| Zdroj: IPR Praha
  • Promění se i Klárov. Okolí stanice metra Malostranská zatím postrádá jasnou identitu.
    Promění se i Klárov. Okolí stanice metra Malostranská zatím postrádá jasnou identitu.| Zdroj: IPR Praha
  • Je výchozím bodem pro cestu na Hrad, návštěvu Valdštejnské zahrady nebo Malé Strany. Pohybuje se zde velké množství chodců. Jeho dnešní stav tomu však neodpovídá.
    Je výchozím bodem pro cestu na Hrad, návštěvu Valdštejnské zahrady nebo Malé Strany. Pohybuje se zde velké množství chodců. Jeho dnešní stav tomu však neodpovídá.| Zdroj: IPR Praha
  • Realizace by měla být hotová do konce roku 2023.
    Realizace by měla být hotová do konce roku 2023.| Zdroj: IPR Praha
  • Rušný Klárov čeká lepší řešení dopravy i propojení s řekou.
    Rušný Klárov čeká lepší řešení dopravy i propojení s řekou.| Zdroj: IPR Praha
  • Cena za rekonstrukci Klárova by se mohla vyšplhat na 400 milionů korun.
    Cena za rekonstrukci Klárova by se mohla vyšplhat na 400 milionů korun.| Zdroj: IPR Praha
Pražské mosty, vizualizace, Magazín Nová Praha
Dvorecký most
Dvorecký most, multifunčkní objekt-lihovar market, Magazín Nová Praha
Dvorecký most, jižní schodište u opěry , Magazín Nová Praha
Dvorecký most, vizualizace, Magazín Nová Praha
Dvorecký most, tramvajový most doplní světelná zahrada podle návrhu výtvarníka Krištofa Kintery. Ta vznikne ve smyčce cyklistické lávky na smíchovském břehu. Vizualizace. Magazín Nová Praha
Lávka Holka, Holešovice - Karlín, vizualizace, Magazín Nová Praha
Lávka Holka, Holešovice - Karlín, vizualizace, Magazín Nová Praha
Lávka Holka, Holešovice - Karlín, vizualizace, Magazín Nová Praha
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
Vizualizace Vltavské filharmonie od týmu dánského studia Bjarke Ingels Group (BIG).
Vinohradská třída se postupně proměňuje.
Flóra se výrazně promění a zpřehlední. Přibudou přechody a vydlážděné chodníky.
Chodníky budou širší. Důraz bude kladen také na výsadbu nových stromů.
Vinohradská se dočkala zlepšení dopravního řešení, bezbariérových tramvajových zastávek a lepších podmínek pro pohyb chodců.
Maceškův palác. I v této části bude zasazeno několik stromů, chodníky budou širší a vydlážděné.
Celková rekonstrukce Vinohradské ulice by měla vyjít na 720 milionů korun.
Želivského se dočká výrazné modernizace. Změny se budou týkat především zlepšení dopravní situace, značení pruhů a přibude i lépe řešený nástupní ostrůvek.
Václavské náměstí prochází velkými změnami už nyní  především v oblasti volných prostorů. Mimo to se chystá zavedení pítek, přibudou lavičky a stromy.
Na Václaváku by také měly jezdit tramvaje.
Václavské náměstí by se mělo proměnit, aby bylo vhodnější pro chodce a odpočinek na lavičkách. Celkově by mělo být čistější a modernější.
Na Karlově náměstí naproti kostelu Sv. Ignáce vyroste náměstíčko s kašnou, lavičkami a stromy.
U Novoměstské radnice vznikne vydlážděné prostranství, kde se budou konat společenské akce a trhy.
Karlovo náměstí má značný historický a symbolický význam i spoustu problémů. Omezuje ho dopravní zátěž, špatná údržba, nedostatečné veřejné osvětlení, udusávání povrchů a špatné zavlažování.
Novou podobu náměstí navrhlo německé krajinářské studio Rehwaldt Landscape Architects ve spolupráci s českou architektonickou kanceláří BY Architects a českou dopravní kanceláří PD Filip.
Z Karlova náměstí by se měl stát čistější a příjemnější prostor pro setkávání.
Proměna Karlova náměstí by měla vyjít zhruba na 250 milionů korun.
Z Revoluční by se měl stát nový bulvár
V Revoluční ulici klesne nejvyšší povolená rychlost na 30 kilometrů za hodinu.
Z Revoluční by se měla stát nová třída. Chodníky budou širší a místo asfaltu bude dlažba.
Vítězné náměstí neboli Kulaťák dnes nefunguje jako plnohodnotné náměstí. Jde v podstatě o nedokončenou dopravní křižovatku, která myslí na chodce až v poslední řadě.
Nové řešení symbolu Dejvic odklání veškerou dopravu mimo střed náměstí.
Náměstí se promění v místo pro setkávání, kulturní akce, trhy, veřejná shromáždění nebo ústřední monument.
Projekt by měl být dokončen v roce 2025.
Celková proměna Vítězného náměstí by měla vyjít na 500 milionů korun.
Důraz bude kladen především na zkvalitnění prostoru pro společenské akce, trhy a setkávání lidí.
U proměny Letiště Václava Havla bude zásadní zpřehlednění a reorganizace dopravních toků v návaznosti na plánovanou železniční stanici či nový systém parkování.
Jedná se skoro až o futuristickou proměnu.
Komplexní cestovatelský zážitek začíná cestou na letiště. Proto se architekti rozhodli pro park.
U proměny Letiště Václava Havla bude zásadní zpřehlednění a reorganizace dopravních toků v návaznosti na plánovanou železniční stanici či nový systém parkování.
Rekonstrukce letiště se bude týkat terminálů 1 a 2.
Lávka překlene koryto řeky v šířce 38 metrů mezi Karlínem a Štvanicí a 149 metrů mezi Štvanicí a Holešovicemi.
Nová lávka pro pěší a cyklisty zajistí přímé a bezbariérové propojení Karlína s Holešovicemi.
Vedení města schválilo v listopadu 2020 vypsání veřejné zakázky na výstavbu lávky. Pražané by se po nové lávce mohli projít nebo projet už na konci roku 2022. 

Nabídne také komfortní a jednoduchý přístup na ostrov Štvanice.
V Kampusu Dejvice přibudou židle, stolečky a vydlážděná místa pro ně.
Místo by se mělo stát ještě přatelštějším nejen pro dejvické studenty.
Význam současných vysokoškolských kampusů se mění. Už nejsou jen uzavřenými tichými areály, ale součástí života města.
Nová linka metra D povede v severojižním směru částečně paralelně se stávající linkou C. Délka trati bude 10,6 kilometru s devíti běžnými a jednou přestupní stanicí na Pankráci.
Současný stav výstavby nové linky metra D.
Trojská kotlina, ve které se nachází Císařský ostrov, má obrovský rekreační potenciál.
Náměstí OSN. Tramvajová trať v ulici Sokolovská – Kolbenova prochází rekonstrukcí.
Nově se promění přilehlá veřejná prostranství.
Dosud nejasné území náměstí OSN získá charakter příjemného místa setkávání a pořádání kulturních akcí.
Nové přechody, chodníky, lavičky a stromy. Zastávka MHD by měla nově vzniknout přímo na náměstí.
Současný stav Náměstí OSN.
A takto by to mohlo vypadat v roce 2022.
Rekonstrukci Praha plánuje i u železničního mostu na Výtoni.
Malostranské náměstí, jedno z nejnavštěvovanějších míst v Praze, projde výraznou proměnou.
Po revitalizaci bude náměstí ve spodní i horní části nabízet velkorysý prostor, který může dobře sloužit návštěvníkům Prahy, Pražanům i obyvatelům Malé Strany.
Malostranské náměstí zezelená, přibudou lavičky i pítka.
Nad kostelem Sv. Mikuláše vznikne klidné posezení i prostor pro trhy a kulturně-společenské aktivity.
Chystá se i rekonstrukce tramvajové trati. Už dnes je tak možné si přímo na místě prohlédnout, jak bude vypadat nová dlažba náměstí.
Proměna Malostranského náměstí by měla vyjít na 95 milionů korun.
O architektonický návrh se postaral Ateliér Hájek.
Holešovice Bubny-Zátory neslouží už desítky let původnímu účelu. Dříve tu byly nákladové nádraží a překladové haly, dnes je lokalita vnímána jako místo pro vznik nové moderní čtvrti.
Nedílnou součástí území je záměr Vltavské filharmonie, která je symbolem proměny této části Holešovic a zároveň první koncertním sálem pro symfonickou hudbu.
Výrazně se promění i ulice Bělohorská, nejvíce kolem Hotelu Pyramida.
Opět se budou rozšiřovat chodníky, přibude několik stromů.
Cílem studie bylo vytvořit atraktivní a prosperující ulici, na které budou občané chtít trávit čas a která poskytne bezpečné podmínky pro rozličné způsoby dopravy.
Ulice by měly být dopravně klidnější. Místo asfaltu bude dlažba.
Celková proměna by měla vyjít na 250 milionů korun.
Promění se i Klárov. Okolí stanice metra Malostranská zatím postrádá jasnou identitu.
Je výchozím bodem pro cestu na Hrad, návštěvu Valdštejnské zahrady nebo Malé Strany. Pohybuje se zde velké množství chodců. Jeho dnešní stav tomu však neodpovídá.
Realizace by měla být hotová do konce roku 2023.
Rušný Klárov čeká lepší řešení dopravy i propojení s řekou.
Cena za rekonstrukci Klárova by se mohla vyšplhat na 400 milionů korun.