Jak založit, vést a rozvíjet start-up: Zákazník

1/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Start-up Akademie
    Start-up Akademie| Zdroj: E15.cz
  • Za potenciálními zákazníky je ideální jít co nejdřív.
    Za potenciálními zákazníky je ideální jít co nejdřív.| Zdroj: Unsplash
  • „Je dobré počítat s tím, že z validace může vzejít negativní výsledek. Pár dní a eur investovaných do prototypu nám však ušetří měsíce a tisíce v projektu, pro který chybějí zákazníci, nebo je zacílen na špatný trh,“ říká Lubica Lutz z mezinárodní střední školy LEAF Academy.
    „Je dobré počítat s tím, že z validace může vzejít negativní výsledek. Pár dní a eur investovaných do prototypu nám však ušetří měsíce a tisíce v projektu, pro který chybějí zákazníci, nebo je zacílen na špatný trh,“ říká Lubica Lutz z mezinárodní střední školy LEAF Academy.| Zdroj: Osobní archiv
  • „Sbírejte zpětnou vazbu od klientů a trhu a vylepšujte podle toho, co zákazníci opravdu chtějí a za co budou ochotni zaplatit,“ radí obchodník a podnikatel Petr Bernadič.
    „Sbírejte zpětnou vazbu od klientů a trhu a vylepšujte podle toho, co zákazníci opravdu chtějí a za co budou ochotni zaplatit,“ radí obchodník a podnikatel Petr Bernadič.| Zdroj: Osobní archiv
  • „Všichni máme potřebu kupovat si věci přímo pro sebe. Proto je třeba budovat produkt tak, aby daný člověk měl pocit (ideálně shodný s realitou), že produkt je stavěn přesně na jeho potřeby a očekávání,“ vysvětluje Pavel Bartoš z platformy StartupBox.
    „Všichni máme potřebu kupovat si věci přímo pro sebe. Proto je třeba budovat produkt tak, aby daný člověk měl pocit (ideálně shodný s realitou), že produkt je stavěn přesně na jeho potřeby a očekávání,“ vysvětluje Pavel Bartoš z platformy StartupBox.| Zdroj: Osobní archiv
  • „Definovali jsme si takzvané "Customer Personas" a podle nich jsme kompletně stavěli obchodní a marketingovou strategii. To znamená analýzu na to, kdo jsou naši zákazníci, kde se dají najít a podobně,“ sdílí své zkušenosti Jan Bednář, šéf společnosti ShipMonk.
    „Definovali jsme si takzvané "Customer Personas" a podle nich jsme kompletně stavěli obchodní a marketingovou strategii. To znamená analýzu na to, kdo jsou naši zákazníci, kde se dají najít a podobně,“ sdílí své zkušenosti Jan Bednář, šéf společnosti ShipMonk.| Zdroj: Osobní archiv
Start-up Akademie
Za potenciálními zákazníky je ideální jít co nejdřív.
„Je dobré počítat s tím, že z validace může vzejít negativní výsledek. Pár dní a eur investovaných do prototypu nám však ušetří měsíce a tisíce v projektu, pro který chybějí zákazníci, nebo je zacílen na špatný trh,“ říká Lubica Lutz z mezinárodní střední školy LEAF Academy.
„Sbírejte zpětnou vazbu od klientů a trhu a vylepšujte podle toho, co zákazníci opravdu chtějí a za co budou ochotni zaplatit,“ radí obchodník a podnikatel Petr Bernadič.
„Všichni máme potřebu kupovat si věci přímo pro sebe. Proto je třeba budovat produkt tak, aby daný člověk měl pocit (ideálně shodný s realitou), že produkt je stavěn přesně na jeho potřeby a očekávání,“ vysvětluje Pavel Bartoš z platformy StartupBox.
„Definovali jsme si takzvané "Customer Personas" a podle nich jsme kompletně stavěli obchodní a marketingovou strategii. To znamená analýzu na to, kdo jsou naši zákazníci, kde se dají najít a podobně,“ sdílí své zkušenosti Jan Bednář, šéf společnosti ShipMonk.