Jak založit, vést a rozvíjet start-up: Zákazník
1
/
6
Přehled fotografií
Zavřít
Start-up Akademie
|
Zdroj: E15.cz
Za potenciálními zákazníky je ideální jít co nejdřív.
|
Zdroj: Unsplash
„Je dobré počítat s tím, že z validace může vzejít negativní výsledek. Pár dní a eur investovaných do prototypu nám však ušetří měsíce a tisíce v projektu, pro který chybějí zákazníci, nebo je zacílen na špatný trh,“ říká Lubica Lutz z mezinárodní střední školy LEAF Academy.
|
Zdroj: Osobní archiv
„Sbírejte zpětnou vazbu od klientů a trhu a vylepšujte podle toho, co zákazníci opravdu chtějí a za co budou ochotni zaplatit,“ radí obchodník a podnikatel Petr Bernadič.
|
Zdroj: Osobní archiv
„Všichni máme potřebu kupovat si věci přímo pro sebe. Proto je třeba budovat produkt tak, aby daný člověk měl pocit (ideálně shodný s realitou), že produkt je stavěn přesně na jeho potřeby a očekávání,“ vysvětluje Pavel Bartoš z platformy StartupBox.
|
Zdroj: Osobní archiv
„Definovali jsme si takzvané "Customer Personas" a podle nich jsme kompletně stavěli obchodní a marketingovou strategii. To znamená analýzu na to, kdo jsou naši zákazníci, kde se dají najít a podobně,“ sdílí své zkušenosti Jan Bednář, šéf společnosti ShipMonk.
|
Zdroj: Osobní archiv
Zavřít