Footshop stvořil teniskový vyhledávač FlexDog. Letos plánuje obrat 15 milionů

1/6
Zavřít
  • Na teniskách se objevují elementy znázorňující vhled do přírody i moderní městskou dobu. Součástí jsou také vzory připomínající tradiční techniku modrotisku, jednoho z nejstarších způsobů potisku, který je dokonce zapsaný jako nehmotné dědictví UNESCO.
    Na teniskách se objevují elementy znázorňující vhled do přírody i moderní městskou dobu. Součástí jsou také vzory připomínající tradiční techniku modrotisku, jednoho z nejstarších způsobů potisku, který je dokonce zapsaný jako nehmotné dědictví UNESCO.| Zdroj: archiv E15
  • Peter Hajduček založil Footshop v roce 2012.
    Peter Hajduček založil Footshop v roce 2012.| Zdroj: Footshop
  • Čáry působí jako streetart, jsou však jsou součástí banneru.
    Čáry působí jako streetart, jsou však jsou součástí banneru.| Zdroj: Studio Najbrt
  • Dle Najbrtů se jedná o promyšlenou koncepci firemní vizibility.
    Dle Najbrtů se jedná o promyšlenou koncepci firemní vizibility.| Zdroj: Studio Najbrt
  • Nový graficky styl lze použít takřka všude, i na obalech zboží.
    Nový graficky styl lze použít takřka všude, i na obalech zboží.| Zdroj: Studio Najbrt
  • Tenisky, které vznikly spoluprací Adidas a Footshopu.
    Tenisky, které vznikly spoluprací Adidas a Footshopu.| Zdroj: Footshop
Na teniskách se objevují elementy znázorňující vhled do přírody i moderní městskou dobu. Součástí jsou také vzory připomínající tradiční techniku modrotisku, jednoho z nejstarších způsobů potisku, který je dokonce zapsaný jako nehmotné dědictví UNESCO.
Peter Hajduček založil Footshop v roce 2012.
Čáry působí jako streetart, jsou však jsou součástí banneru.
Dle Najbrtů se jedná o promyšlenou koncepci firemní vizibility.
Nový graficky styl lze použít takřka všude, i na obalech zboží.
Tenisky, které vznikly spoluprací Adidas a Footshopu.