Squid Game láme rekordy. Takový virální fenomén svět ještě nezažil

1/4
Zavřít
  • Z jihokorejského seriálu se během pár týdnů stal globální hit.
    Z jihokorejského seriálu se během pár týdnů stal globální hit.| Zdroj: Netflix
  • Squid Game si na Netflixu přehrálo přes 111 milionů diváků.
    Squid Game si na Netflixu přehrálo přes 111 milionů diváků.| Zdroj: Netflix
  • Netflix letos investuje do jihokorejské tvorby přes 500 milionů dolarů.
    Netflix letos investuje do jihokorejské tvorby přes 500 milionů dolarů.| Zdroj: Netflix
  • Seriál je vyústěním dlouhodobé strategie investic do lokální produkce.
    Seriál je vyústěním dlouhodobé strategie investic do lokální produkce.| Zdroj: Netflix
Z jihokorejského seriálu se během pár týdnů stal globální hit.
Squid Game si na Netflixu přehrálo přes 111 milionů diváků.
Netflix letos investuje do jihokorejské tvorby přes 500 milionů dolarů.
Seriál je vyústěním dlouhodobé strategie investic do lokální produkce.