Dopravní podnik nechá prověřit čtyři alternativní možnosti stavby metra D

7/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pražské metro
    Pražské metro| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Horní pohled na stanici metra D Písnice
    Horní pohled na stanici metra D Písnice| Zdroj: Metroprojekt
  • Vizualizace stanice metra D Písnice
    Vizualizace stanice metra D Písnice| Zdroj: Metroprojekt
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Na vizualizaci je stanice Písnice. První úsek trasy metra D povede z Pankráce do Písnice a vyjde na 24,69 miliardy korun
    Na vizualizaci je stanice Písnice. První úsek trasy metra D povede z Pankráce do Písnice a vyjde na 24,69 miliardy korun| Zdroj: Metroprojekt
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Nové metro D
    Nové metro D| Zdroj: Metroprojekt Praha
  • Metro (ilustrační foto)
    Metro (ilustrační foto)| Zdroj: E15
  • Stanice metra A Nádraží Veleslavín.
    Stanice metra A Nádraží Veleslavín.| Zdroj: Matěj Smlsal
  • Stanice metra Lužiny funguje od roku 1994.
    Stanice metra Lužiny funguje od roku 1994.| Zdroj: Matěj Smlsal
  • Stanice metra A Malostranská.
    Stanice metra A Malostranská.| Zdroj: Tomáš Vojtíšek
  • Za půl hodinu na eskalátorech na Anděl vyjelo 1106 cestujících.
    Za půl hodinu na eskalátorech na Anděl vyjelo 1106 cestujících.| Zdroj: Jan Jakubec
Pražské metro
Nové metro D
Nové metro D
Nové metro D
Horní pohled na stanici metra D Písnice
Vizualizace stanice metra D Písnice
Nové metro D
Na vizualizaci je stanice Písnice. První úsek trasy metra D povede z Pankráce do Písnice a vyjde na 24,69 miliardy korun
Nové metro D
Nové metro D
Nové metro D
Nové metro D
Nové metro D
Nové metro D
Metro (ilustrační foto)
Stanice metra A Nádraží Veleslavín.
Stanice metra Lužiny funguje od roku 1994.
Stanice metra A Malostranská.
Za půl hodinu na eskalátorech na Anděl vyjelo 1106 cestujících.