První továrně vyráběný vůz na území Rakouska-Uherska se jmenuje Präsident. Vznikl v roce 1897. Toto je však replika.|
Zdroj: Svět motorů
Slavík si vyzkoušel, jak se sedí ve voze Präsident|
Zdroj: Jiří Krušina
Tatra 603|
Zdroj: Autorevue.cz
Tatra 603|
Zdroj: Autorevue.cz
Tatra 603|
Zdroj: Autorevue.cz
VÚŽ se stará i o drezínu Tatra, kterou přechovává v novém zázemí.|
Zdroj: Michal Nosek
Tatra 87|
Zdroj: Autorevue.cz
Tatra 87|
Zdroj: Autorevue.cz
Tatra 87|
Zdroj: Autorevue.cz
Tatra postaví nové muzeum|
Zdroj: Tatra
Tatra postaví nové muzeum|
Zdroj: Tatra
Tatra postaví nové muzeum|
Zdroj: Tatra
Tatra postaví nové muzeum|
Zdroj: Tatra
Tatra postaví nové muzeum|
Zdroj: Tatra
Tatra postaví nové muzeum|
Zdroj: Tatra
atra v nové době: Supersport, limuzína i největší české vozidlo|
Zdroj: Tatra
atra v nové době: Supersport, limuzína i největší české vozidlo|
Zdroj: Tatra
atra v nové době: Supersport, limuzína i největší české vozidlo|
Zdroj: Tatra
atra v nové době: Supersport, limuzína i největší české vozidlo|
Zdroj: Tatra
atra v nové době: Supersport, limuzína i největší české vozidlo|
Zdroj: Tatra
Tatra 70 upravená českým karosářem Josefem Sodomkou na vskutku opulentní limuzínu. Všimněte si rezervního kola zapuštěného do předního blatníku.|
Zdroj: Zdeněk Vacek