Praze mají odlehčit nákladní lodě, vzorem má být Paříž

4/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Molo v novém. Po půlroční modernizaci se ve středu otevřelo lodnímu provozu přístaviště na levém břehu Vltavy mezi Štefánikovým a Čechovým mostem. Přístaviště v podobě půlkilometrového mola dostalo například nový povrch nebo kapacitní elektrické přípojky. Náklady činily téměř 40 milionů korun. Molo má ulehčit přetíženému lodnímu stání na pravém břehu.
    Molo v novém. Po půlroční modernizaci se ve středu otevřelo lodnímu provozu přístaviště na levém břehu Vltavy mezi Štefánikovým a Čechovým mostem. Přístaviště v podobě půlkilometrového mola dostalo například nový povrch nebo kapacitní elektrické přípojky. Náklady činily téměř 40 milionů korun. Molo má ulehčit přetíženému lodnímu stání na pravém břehu.| Zdroj: E15
  • Jak vznikala vltavská vodní cesta
    Jak vznikala vltavská vodní cesta| Zdroj: čtk
  • Jak vznikala vltavská vodní cesta
    Jak vznikala vltavská vodní cesta| Zdroj: čtk
  • vltavská vodní cesta
    vltavská vodní cesta| Zdroj: čtk
  • Video placeholder
    Parník Šumava vyplouvá ze zdymadla nad mostem Legií v Praze| Zdroj: Jan Šindelář
Molo v novém. Po půlroční modernizaci se ve středu otevřelo lodnímu provozu přístaviště na levém břehu Vltavy mezi Štefánikovým a Čechovým mostem. Přístaviště v podobě půlkilometrového mola dostalo například nový povrch nebo kapacitní elektrické přípojky. Náklady činily téměř 40 milionů korun. Molo má ulehčit přetíženému lodnímu stání na pravém břehu.
Jak vznikala vltavská vodní cesta
Jak vznikala vltavská vodní cesta
vltavská vodní cesta
Parník Šumava vyplouvá ze zdymadla nad mostem Legií v Praze