Začínají platit změny v pražské dopravě, týkají se desítek autobusů

5/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Autobus SOR Libchavy
    Autobus SOR Libchavy
  • Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.
    Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.| Zdroj: ctk
  • Změny se dočkají příměstské spoje pražské integrované dopravy
    Změny se dočkají příměstské spoje pražské integrované dopravy| Zdroj: ČTK/Vít Šimánek
  • Náhradní autobusová doprava během povodně roku 2002 v Praze.
    Náhradní autobusová doprava během povodně roku 2002 v Praze.| Zdroj: Archiv DPP
  • Od 2. července 2016 do 11. července 2016 (přibližně do 4.30 hodin) bude obousměrně přerušen tramvajový provoz v úseku I. P. Pavlova – Karlovo náměstí.
    Od 2. července 2016 do 11. července 2016 (přibližně do 4.30 hodin) bude obousměrně přerušen tramvajový provoz v úseku I. P. Pavlova – Karlovo náměstí.| Zdroj: Eva Fornálová
Autobus SOR Libchavy
Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.
Změny se dočkají příměstské spoje pražské integrované dopravy
Náhradní autobusová doprava během povodně roku 2002 v Praze.
Od 2. července 2016 do 11. července 2016 (přibližně do 4.30 hodin) bude obousměrně přerušen tramvajový provoz v úseku I. P. Pavlova – Karlovo náměstí.