Dopravní podnik v Praze podepsal smlouvu na nákup dvou stovek autobusů, investice přesáhne miliardu

3/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zdroj: DPP
  • Zdroj: David Malík
  • Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.
    Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.| Zdroj: ctk
Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.