Buď, anebo. Praha nezvládne více velkých dopravních staveb najednou

1/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Praha
    Praha| Zdroj: JIŘÍ KOŤÁTKO / MAFRA / Profimedia
  • Vizualizace nové stanice metro D
    Vizualizace nové stanice metro D| Zdroj: Metroprojekt
  • Libuš Metro D
    Libuš Metro D| Zdroj: Metroprojekt
  • Nádraží Krč Metro D
    Nádraží Krč Metro D| Zdroj: Metroprojekt
  • Plánovaná trasa dostavby vnitřního okruhu Prahy.
    Plánovaná trasa dostavby vnitřního okruhu Prahy.| Zdroj: E15
  • Na snídani E15 Premium představil ředitel IPR Ondřej Boháč analýzu, podle níž to s financováním dopravních staveb v metropoli nevypadá dobře.
    Na snídani E15 Premium představil ředitel IPR Ondřej Boháč analýzu, podle níž to s financováním dopravních staveb v metropoli nevypadá dobře.| Zdroj: Michael Tomeš
  • Doprava je jedním z nejpalčivějších problémů metropole, shodli se účastníci snídaně E15 Premium
    Doprava je jedním z nejpalčivějších problémů metropole, shodli se účastníci snídaně E15 Premium| Zdroj: Michael Tomeš
  • Stá na území Prahy financuje například současnou opravu Negrelliho viadukt
    Stá na území Prahy financuje například současnou opravu Negrelliho viadukt| Zdroj: ctk
Praha
Vizualizace nové stanice metro D
Libuš Metro D
Nádraží Krč Metro D
Plánovaná trasa dostavby vnitřního okruhu Prahy.
Na snídani E15 Premium představil ředitel IPR Ondřej Boháč analýzu, podle níž to s financováním dopravních staveb v metropoli nevypadá dobře.
Doprava je jedním z nejpalčivějších problémů metropole, shodli se účastníci snídaně E15 Premium
Stá na území Prahy financuje například současnou opravu Negrelliho viadukt