Tento \"konvertovaný\" spider Testarossa měl za sedadly vystouplý kryt stahovací střechy.|
Zdroj: Karel Haas
Nástupcem Berlinetty Boxer se stal v roce 1984 typ Testarossa, rovněž s plochým dvanáctiválcem uprostřed a karoserií Pininfarina|
Zdroj: Zdeněk Vacek
S Alfou Romeo Montreal se rozloučíme třemi obrázky z oficiálního webu značky.|
Zdroj: Karel Haas
Alfa Romeo 75: Kříž, had a klín|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Alfa Romeo 75 (1988)|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Alfa Romeo 75: Kříž, had a klín|
Zdroj: Zdeněk Vacek
BMW M3 E30|
Zdroj: Repro AutoRevue.cz
Porsche 911 R
Porsche 911 R
Carrery typu 964 se vyráběly také v provedení targa s ochranným obloukem za sedadly a odnímací střechou.|
Zdroj: Karel Haas
Novinkou roku 1990 byla Carrera RS. Vůz byl zbaven všech nepotřebných luxusních doplňků a jeho výkon se proti typu Carrera 2 a 4 zvýšil na 260 koní.|
Zdroj: Karel Haas
Porsche 911 typové řady 993 mělo více skloněná světla, nové zaoblenější nárazníky a širší zadní blatníky.|
Zdroj: Karel Haas
Na karoserii Porsche 964 byla nejviditelnější změnou náhrada \"harmonikových\" nárazníků hladkými plastovými zlepšujícími aerodynamiku.|
Zdroj: Karel Haas
Prodloužením zdvihu se objem plochého šestiválce zvětšil na 2341 cm3. Vozy s tímto motorem měly označení 2.4.|
Zdroj: Karel Haas
porsche 911|
Zdroj: Auto Bild
V této podobě se Mercedes 350 SL vyráběl v letech 1971-1980.|
Zdroj: Aleš Sleeper Dragoun
Nová záď měla souvislý pás koncových světel ve stylu velké cestovní Alfy 164.|
Zdroj: Alfa Romeo
Ve středu předního nárazníku byl umístěn trojúhelníkový otvor symbolizující typický chladič vozů Alfa Romeo.|
Zdroj: Alfa Romeo
Třetí série spideru měla vpředu i vzadu černé nárazníky, černě byla "obalena" i malá přední maska chladiče.|
Zdroj: Alfa Romeo
Alfa Romeo 1300 Spider Junior s motorem 1290 cm3 o výkonu 89 k (65 kW).|
Zdroj: Alfa Romeo