Létající auta hudbou budoucnosti? Omyl. Slováci všem vytřeli zrak
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Konstruktér a vedoucí projektu Štefan Klein s Aircarem úspěšně absolvoval asi půlhodinový let z jihoslovenské Nitry do Bratislavy, urazil přitom kolem 75 kilometrů. Tuto cestu tehdy označil za milník v projektu.
|
Profimedia.cz
Konstruktér a vedoucí projektu Štefan Klein s Aircarem úspěšně absolvoval asi půlhodinový let z jihoslovenské Nitry do Bratislavy, urazil přitom kolem 75 kilometrů. Tuto cestu tehdy označil za milník v projektu.
|
Profimedia.cz
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Hybridní vozidlo AirCar je vybavené motorem BMW a jeho přeměna z auta na letadlo trvá dvě minuty a 15 vteřin. Je schopné dosáhnout rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu a vznést se do výšky 2,5 kilometru. Pro jeho řízení je potřeba mít pilotní licenci.
|
Profimedia.cz
Létající super auto HT Aero by se mohlo objevit na silnicích i na obloze do roku 2024. Vozidlo na elektrický pohon má dvojici obrovských automaticky skládacích vzpěr, které se při jízdě po silnici schovají do karoserie. Vyvíjí ho čínská společnost Xpeng, která se zaměřuje na elektrická letadla s kolmým startem a přistáním.
|
Profimedia.cz
Létající super auto HT Aero by se mohlo objevit na silnicích i na obloze do roku 2024. Vozidlo na elektrický pohon má dvojici obrovských automaticky skládacích vzpěr, které se při jízdě po silnici schovají do karoserie. Vyvíjí ho čínská společnost Xpeng, která se zaměřuje na elektrická letadla s kolmým startem a přistáním.
|
Profimedia.cz
Létající super auto HT Aero by se mohlo objevit na silnicích i na obloze do roku 2024. Vozidlo na elektrický pohon má dvojici obrovských automaticky skládacích vzpěr, které se při jízdě po silnici schovají do karoserie. Vyvíjí ho čínská společnost Xpeng, která se zaměřuje na elektrická letadla s kolmým startem a přistáním.
|
Profimedia.cz
Létající super auto HT Aero by se mohlo objevit na silnicích i na obloze do roku 2024. Vozidlo na elektrický pohon má dvojici obrovských automaticky skládacích vzpěr, které se při jízdě po silnici schovají do karoserie. Vyvíjí ho čínská společnost Xpeng, která se zaměřuje na elektrická letadla s kolmým startem a přistáním.
|
Profimedia.cz
Létající super auto HT Aero by se mohlo objevit na silnicích i na obloze do roku 2024. Vozidlo na elektrický pohon má dvojici obrovských automaticky skládacích vzpěr, které se při jízdě po silnici schovají do karoserie. Vyvíjí ho čínská společnost Xpeng, která se zaměřuje na elektrická letadla s kolmým startem a přistáním.
|
Profimedia.cz
Leo Coupe je elektrický třímístný létající supersport s vertikálním startem. Americký start-up Urban eVTOL říká, že má maximální rychlost 400 km/h a "dojezd" 480 km. Podle smělých odhadů by se měl na obloze objevit již za pět let.
|
Profimedia.cz
Leo Coupe je elektrický třímístný létající supersport s vertikálním startem. Americký start-up Urban eVTOL říká, že má maximální rychlost 400 km/h a "dojezd" 480 km. Podle smělých odhadů by se měl na obloze objevit již za pět let.
|
Profimedia.cz
Leo Coupe je elektrický třímístný létající supersport s vertikálním startem. Americký start-up Urban eVTOL říká, že má maximální rychlost 400 km/h a "dojezd" 480 km. Podle smělých odhadů by se měl na obloze objevit již za pět let.
|
Profimedia.cz
Leo Coupe je elektrický třímístný létající supersport s vertikálním startem. Americký start-up Urban eVTOL říká, že má maximální rychlost 400 km/h a "dojezd" 480 km. Podle smělých odhadů by se měl na obloze objevit již za pět let.
|
Profimedia.cz
Leo Coupe je elektrický třímístný létající supersport s vertikálním startem. Americký start-up Urban eVTOL říká, že má maximální rychlost 400 km/h a "dojezd" 480 km. Podle smělých odhadů by se měl na obloze objevit již za pět let.
|
Profimedia.cz
Pod názvem Switchblade se ukrývá létající automobil americké společnosti Samson Motors, která jej označuje za první létající sportovní vůz na světě. Jednomístný sporťák i po desetiletém vývoji však stále čeká na svůj první let.
|
Profimedia.cz
Pod názvem Switchblade se ukrývá létající automobil americké společnosti Samson Motors, která jej označuje za první létající sportovní vůz na světě. Jednomístný sporťák i po desetiletém vývoji však stále čeká na svůj první let.
|
Profimedia.cz
Pod názvem Switchblade se ukrývá létající automobil americké společnosti Samson Motors, která jej označuje za první létající sportovní vůz na světě. Jednomístný sporťák i po desetiletém vývoji však stále čeká na svůj první let.
|
Profimedia.cz
Pod názvem Switchblade se ukrývá létající automobil americké společnosti Samson Motors, která jej označuje za první létající sportovní vůz na světě. Jednomístný sporťák i po desetiletém vývoji však stále čeká na svůj první let.
|
Profimedia.cz
Pod názvem Switchblade se ukrývá létající automobil americké společnosti Samson Motors, která jej označuje za první létající sportovní vůz na světě. Jednomístný sporťák i po desetiletém vývoji však stále čeká na svůj první let.
|
Profimedia.cz
BlackFly je dopravní prostředek, na který podle konstruktérů nebude třeba pilotní licence (v USA). Tento dopravní prostředek testuje kalifornská firma Opener a spíš než o auto jde o menší letadlo, které dokáže urazit až 40 km rychlostí až 100 km/h. Baterii lze však prý nabít za pouhých 25 minut. Uživatelé si nebudou potřebovat pilotní průkaz, ale musí se zúčastnit minimálního výcviku, včetně asi pětiminutového sezení na simulátoru.
|
Profimedia.cz
BlackFly je dopravní prostředek, na který podle konstruktérů nebude třeba pilotní licence (v USA). Tento dopravní prostředek testuje kalifornská firma Opener a spíš než o auto jde o menší letadlo, které dokáže urazit až 40 km rychlostí až 100 km/h. Baterii lze však prý nabít za pouhých 25 minut. Uživatelé si nebudou potřebovat pilotní průkaz, ale musí se zúčastnit minimálního výcviku, včetně asi pětiminutového sezení na simulátoru.
|
Profimedia.cz
BlackFly je dopravní prostředek, na který podle konstruktérů nebude třeba pilotní licence (v USA). Tento dopravní prostředek testuje kalifornská firma Opener a spíš než o auto jde o menší letadlo, které dokáže urazit až 40 km rychlostí až 100 km/h. Baterii lze však prý nabít za pouhých 25 minut. Uživatelé si nebudou potřebovat pilotní průkaz, ale musí se zúčastnit minimálního výcviku, včetně asi pětiminutového sezení na simulátoru.
|
Profimedia.cz
BlackFly je dopravní prostředek, na který podle konstruktérů nebude třeba pilotní licence (v USA). Tento dopravní prostředek testuje kalifornská firma Opener a spíš než o auto jde o menší letadlo, které dokáže urazit až 40 km rychlostí až 100 km/h. Baterii lze však prý nabít za pouhých 25 minut. Uživatelé si nebudou potřebovat pilotní průkaz, ale musí se zúčastnit minimálního výcviku, včetně asi pětiminutového sezení na simulátoru.
|
Profimedia.cz
BlackFly je dopravní prostředek, na který podle konstruktérů nebude třeba pilotní licence (v USA). Tento dopravní prostředek testuje kalifornská firma Opener a spíš než o auto jde o menší letadlo, které dokáže urazit až 40 km rychlostí až 100 km/h. Baterii lze však prý nabít za pouhých 25 minut. Uživatelé si nebudou potřebovat pilotní průkaz, ale musí se zúčastnit minimálního výcviku, včetně asi pětiminutového sezení na simulátoru.
|
Profimedia.cz
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
AeroMobil
Slovenská společnost AeroMobil slibuje jak možnost létaní, tak i cestování po klasických silnicích. Ke vzletu stroj potřebuje 400 metrů a k přistání pouze 300 metrů. Hybridní turbomotor pod kapotou s výkonem okolo 300 koní pak stroji s jedním pasažérem (kabina je dvoumístná) umožní ujet na jednu nádrž okolo 520 km, ve vzduchu ale zvládne až 740 km. Maximální rychlost na silnicích je omezena na 160 km/h, zatímco ve vzduchu na 260 km/h. Svůj stroj chce dostat na trh do konce roku 2023, k provozu bude třeba řidičský i pilotní průkaz.
|
www.aeromobil.com