Porsche 911 Carrera S: jako Jekyll a Hyde

7/7
Zavřít
  • Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.
    Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Test zrychlení se příliš nepovedl. Pneumatiky měly v chladném počasí špatnou přilnavost.
    Test zrychlení se příliš nepovedl. Pneumatiky měly v chladném počasí špatnou přilnavost.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Carrera S s převodovkou PDK dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během 4,3 sekundy.
    Carrera S s převodovkou PDK dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během 4,3 sekundy.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.
    Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.
    Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.
    Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Řazení? Zapomeňte na pádla.
    Řazení? Zapomeňte na pádla.| Zdroj: Autorevue.cz
Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.
Test zrychlení se příliš nepovedl. Pneumatiky měly v chladném počasí špatnou přilnavost.
Carrera S s převodovkou PDK dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během 4,3 sekundy.
Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.
Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.
Jízda s instruktorem ve Valencii na parkovišti u okruhu F1.
Řazení? Zapomeňte na pádla.