Sovětští konstruktéři versus Sibiř. Podívejte se, jak se "poprali" s náročnou výzvou

4/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Malý obojživelník.
    Malý obojživelník.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ZIL-132S. Něco mezi pneumatikou a válcem.
    ZIL-132S. Něco mezi pneumatikou a válcem.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ET-8.
    ET-8.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ZIS-E134, 1956.
    ZIS-E134, 1956.| Zdroj: Englishrussia.com
  • NAMI-044E, 1959.
    NAMI-044E, 1959.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ZIL-136.
    ZIL-136.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Voda není problém.
    Voda není problém.| Zdroj: Englishrussia.com
  • NAMI S-3MU.
    NAMI S-3MU.| Zdroj: Englishrussia.com
  • S-3MU.
    S-3MU.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Motor vzadu se nevyplatil, čumák se ve sněhu zvedal.
    Motor vzadu se nevyplatil, čumák se ve sněhu zvedal.| Zdroj: Englishrussia.com
  • KrAZ-E260E poháněný plynovou turbínou.
    KrAZ-E260E poháněný plynovou turbínou.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Náklaďák s plynovou turbínou KrAZ, 1974.
    Náklaďák s plynovou turbínou KrAZ, 1974.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Obrněný BTR-E152V,.
    Obrněný BTR-E152V,.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Čtyřiadvacetipalcová kola ZIL-132.
    Čtyřiadvacetipalcová kola ZIL-132.| Zdroj: Englishrussia.com
  • NAMI ET-8. 1961.
    NAMI ET-8. 1961.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ZIL-132P z roku 1969 vypadá mohutně, ale váží jen čtyři tuny.
    ZIL-132P z roku 1969 vypadá mohutně, ale váží jen čtyři tuny.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Inovace: hliníková karoserie.
    Inovace: hliníková karoserie.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Obojživelný ZIL-132P.
    Obojživelný ZIL-132P.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ZIL-132P v řece Moskva.
    ZIL-132P v řece Moskva.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Testy přídavné plynové turbíny.
    Testy přídavné plynové turbíny.| Zdroj: Englishrussia.com
  • S-3MU.
    S-3MU.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Pásy.
    Pásy.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Sovětské zázraky do obtížného terénu.
    Sovětské zázraky do obtížného terénu.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ZIL-157R uměl překonávat dvouapůlmetrové ďuzny.
    ZIL-157R uměl překonávat dvouapůlmetrové ďuzny.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ZIL-157R.
    ZIL-157R.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ZIL-136 do bažin a sněhu.
    ZIL-136 do bažin a sněhu.| Zdroj: Englishrussia.com
  • ZIL-132P.
    ZIL-132P.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Sovětské zázraky do obtížného terénu.
    Sovětské zázraky do obtížného terénu.| Zdroj: Englishrussia.com
  • Moskvič 415 s pásy.
    Moskvič 415 s pásy.| Zdroj: Englishrussia.com
  • NAMI-094, 1963.
    NAMI-094, 1963.| Zdroj: Englishrussia.com
Malý obojživelník.
ZIL-132S. Něco mezi pneumatikou a válcem.
ET-8.
ZIS-E134, 1956.
NAMI-044E, 1959.
ZIL-136.
Voda není problém.
NAMI S-3MU.
S-3MU.
Motor vzadu se nevyplatil, čumák se ve sněhu zvedal.
KrAZ-E260E poháněný plynovou turbínou.
Náklaďák s plynovou turbínou KrAZ, 1974.
Obrněný BTR-E152V,.
Čtyřiadvacetipalcová kola ZIL-132.
NAMI ET-8. 1961.
ZIL-132P z roku 1969 vypadá mohutně, ale váží jen čtyři tuny.
Inovace: hliníková karoserie.
Obojživelný ZIL-132P.
ZIL-132P v řece Moskva.
Testy přídavné plynové turbíny.
S-3MU.
Pásy.
Sovětské zázraky do obtížného terénu.
ZIL-157R uměl překonávat dvouapůlmetrové ďuzny.
ZIL-157R.
ZIL-136 do bažin a sněhu.
ZIL-132P.
Sovětské zázraky do obtížného terénu.
Moskvič 415 s pásy.
NAMI-094, 1963.