Prohlédněte si netypickou helikoptéru s morfovatelnými listy rotoru

3/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Morfovatelná strukturní geometrie umožňuje FCX-001 optimalizovat výkon v různých letových podmínkách.
    Morfovatelná strukturní geometrie umožňuje FCX-001 optimalizovat výkon v různých letových podmínkách.| Zdroj: Bell Helicopters
  • Jádrem „fly-by-wire“ systému jsou 3 samostatné a nezávislé počítače řídící let.
    Jádrem „fly-by-wire“ systému jsou 3 samostatné a nezávislé počítače řídící let.| Zdroj: Bell Helicopters
  • Kabina se může pochlubit značně vylepšeným designem. Počet, polohu... sedadel lze měnit dle aktuálních potřeb.
    Kabina se může pochlubit značně vylepšeným designem. Počet, polohu... sedadel lze měnit dle aktuálních potřeb.| Zdroj: Bell Helicopters
  • Virtuální kokpit. Odtsranění tradičního MFD (Multi Function Display) pro lepší viditelnost ze sedadla pilota vytváří zcela nový zážitek.
    Virtuální kokpit. Odtsranění tradičního MFD (Multi Function Display) pro lepší viditelnost ze sedadla pilota vytváří zcela nový zážitek.| Zdroj: Bell Helicopters
  • Podvozek je založen na kombinaci netradiční geometrie a moderních materiálů.
    Podvozek je založen na kombinaci netradiční geometrie a moderních materiálů.| Zdroj: Bell Helicopters
  • Rám helikoptéry prý dokáže sbírat, uskladňovat a distribuovat vnější energii, nebo energii systému, která již není používána pro účely letu.
    Rám helikoptéry prý dokáže sbírat, uskladňovat a distribuovat vnější energii, nebo energii systému, která již není používána pro účely letu.| Zdroj: Bell Helicopters
  • Celkový pohled na kokpit.
    Celkový pohled na kokpit.| Zdroj: Bell Helicopters
  • Protimomentový systém byl kvůli větší bezpečnosti umístěn do ocasní části.
    Protimomentový systém byl kvůli větší bezpečnosti umístěn do ocasní části.| Zdroj: Bell Helicopters
Morfovatelná strukturní geometrie umožňuje FCX-001 optimalizovat výkon v různých letových podmínkách.
Jádrem „fly-by-wire“ systému jsou 3 samostatné a nezávislé počítače řídící let.
Kabina se může pochlubit značně vylepšeným designem. Počet, polohu... sedadel lze měnit dle aktuálních potřeb.
Virtuální kokpit. Odtsranění tradičního MFD (Multi Function Display) pro lepší viditelnost ze sedadla pilota vytváří zcela nový zážitek.
Podvozek je založen na kombinaci netradiční geometrie a moderních materiálů.
Rám helikoptéry prý dokáže sbírat, uskladňovat a distribuovat vnější energii, nebo energii systému, která již není používána pro účely letu.
Celkový pohled na kokpit.
Protimomentový systém byl kvůli větší bezpečnosti umístěn do ocasní části.