Morfovatelná strukturní geometrie umožňuje FCX-001 optimalizovat výkon v různých letových podmínkách.|
Zdroj: Bell Helicopters
Jádrem „fly-by-wire“ systému jsou 3 samostatné a nezávislé počítače řídící let.|
Zdroj: Bell Helicopters
Kabina se může pochlubit značně vylepšeným designem. Počet, polohu... sedadel lze měnit dle aktuálních potřeb.|
Zdroj: Bell Helicopters
Virtuální kokpit. Odtsranění tradičního MFD (Multi Function Display) pro lepší viditelnost ze sedadla pilota vytváří zcela nový zážitek.|
Zdroj: Bell Helicopters
Podvozek je založen na kombinaci netradiční geometrie a moderních materiálů.|
Zdroj: Bell Helicopters
Rám helikoptéry prý dokáže sbírat, uskladňovat a distribuovat vnější energii, nebo energii systému, která již není používána pro účely letu.|
Zdroj: Bell Helicopters
Celkový pohled na kokpit.|
Zdroj: Bell Helicopters
Protimomentový systém byl kvůli větší bezpečnosti umístěn do ocasní části.|
Zdroj: Bell Helicopters