Nový způsob snímání 3D objektů: Používá se k němu starý dobrý Archimédův zákon

4/12
Zavřít
  • Umělecké ztvárnění objevu Archiméda při jeho koupeli
    Umělecké ztvárnění objevu Archiméda při jeho koupeli| Zdroj: Unknown, Public domain
  • Srovnání originálních objektů a jejich rekonstrukce s laserovým a kapalinovým systémem
    Srovnání originálních objektů a jejich rekonstrukce s laserovým a kapalinovým systémem| Zdroj: VTM.cz
  • Použitý robotický systém ponoru objektu
    Použitý robotický systém ponoru objektu| Zdroj: VTM.cz
  • Ukázka zvyšování rozlišení modelu při ponořování při různých úhlech
    Ukázka zvyšování rozlišení modelu při ponořování při různých úhlech| Zdroj: VTM.cz
  • Kvalita modelu dle počtu virtuálních ponoření
    Kvalita modelu dle počtu virtuálních ponoření| Zdroj: VTM.cz
  • Přehled workflow - skenování hladin při 20 ponoření a rekonstrukce 2D modelu
    Přehled workflow - skenování hladin při 20 ponoření a rekonstrukce 2D modelu| Zdroj: VTM.cz
  • Ukázka předmětů, které s laserovým systémem nenaskenujete
    Ukázka předmětů, které s laserovým systémem nenaskenujete| Zdroj: VTM.cz
  • Ukázka laboratoře
    Ukázka laboratoře| Zdroj: VTM.cz
  • Ukázka postupného zpřesňování rekonstrukce dle počtu ponoření pod různými úhly.
    Ukázka postupného zpřesňování rekonstrukce dle počtu ponoření pod různými úhly.| Zdroj: VTM.cz
  • Tři různé způsoby měření změny objemu kapaliny, vědci používali optické měření hladiny (a)
    Tři různé způsoby měření změny objemu kapaliny, vědci používali optické měření hladiny (a)| Zdroj: VTM.cz
  • Jeden ze složitějších modelů
    Jeden ze složitějších modelů| Zdroj: VTM.cz
  • Video placeholder
    Nový způsob snímání 3D objektů používá starý dobrý Archimédův zákon | Zdroj: Živě.cz
Umělecké ztvárnění objevu Archiméda při jeho koupeli
Srovnání originálních objektů a jejich rekonstrukce s laserovým a kapalinovým systémem
Použitý robotický systém ponoru objektu
Ukázka zvyšování rozlišení modelu při ponořování při různých úhlech
Kvalita modelu dle počtu virtuálních ponoření
Přehled workflow - skenování hladin při 20 ponoření a rekonstrukce 2D modelu
Ukázka předmětů, které s laserovým systémem nenaskenujete
Ukázka laboratoře
Ukázka postupného zpřesňování rekonstrukce dle počtu ponoření pod různými úhly.
Tři různé způsoby měření změny objemu kapaliny, vědci používali optické měření hladiny (a)
Jeden ze složitějších modelů
Nový způsob snímání 3D objektů používá starý dobrý Archimédův zákon