Čínská automobilka vlastnící Volvo a Lotus v roce 2019 uvede na trh létající auta

1/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zhejiang Geely Holding Group už vlastní například britskou společnost London Taxi Company, Lotus nebo švédské Volvo.
    Zhejiang Geely Holding Group už vlastní například britskou společnost London Taxi Company, Lotus nebo švédské Volvo.| Zdroj: Terrafugia
  • Poklidné vody automobilového průmyslu však rozvířila i jedna z jejích menších akvizicí. Čínský gigant totiž zakoupil startup Terrafugia, jenž se zaměřuje na výrobu létajících aut.
    Poklidné vody automobilového průmyslu však rozvířila i jedna z jejích menších akvizicí. Čínský gigant totiž zakoupil startup Terrafugia, jenž se zaměřuje na výrobu létajících aut.| Zdroj: Terrafugia
  • Americká firma, kterou v roce 2006 založila partička absolventů MIT specializovaných na letectví, astronautiku a management, v této oblasti není žádným nováčkem – první prototyp vyslala na cestu k nebesům už před 5 lety.
    Americká firma, kterou v roce 2006 založila partička absolventů MIT specializovaných na letectví, astronautiku a management, v této oblasti není žádným nováčkem – první prototyp vyslala na cestu k nebesům už před 5 lety.| Zdroj: Terrafugia
  • Terrafugia se může pyšnit rovněž tím, že její model Transition, připomínající spíše letadlo s koly a skládacími křídly, obdržel výjimku od americké Federální letecké správy (FAA). V roce 2019, kdy je plánováno uvedení na trh, s ním tedy bude možné skutečně létat. Alespoň za předpokladu, že kromě řidičáku budete vlastnit i pilotní průkaz pro lehká sportovní letadla.
    Terrafugia se může pyšnit rovněž tím, že její model Transition, připomínající spíše letadlo s koly a skládacími křídly, obdržel výjimku od americké Federální letecké správy (FAA). V roce 2019, kdy je plánováno uvedení na trh, s ním tedy bude možné skutečně létat. Alespoň za předpokladu, že kromě řidičáku budete vlastnit i pilotní průkaz pro lehká sportovní letadla.| Zdroj: Terrafugia
  • Ten však možná nebude potřeba v případě novějšího produktu – elektrického TF-X, který slibuje nejen mnohem krásnější design a možnost vertikálního startu/přistání (VOTL), ale i částečnou autonomii (vyhýbání se ostatním letounům, špatnému počasí či zakázaným prostorům).
    Ten však možná nebude potřeba v případě novějšího produktu – elektrického TF-X, který slibuje nejen mnohem krásnější design a možnost vertikálního startu/přistání (VOTL), ale i částečnou autonomii (vyhýbání se ostatním letounům, špatnému počasí či zakázaným prostorům).| Zdroj: Terrafugia
  • Lepší by měl být také dolet (650 vs. 800 km) a maximální rychlost (160 vs. 320 km/h).
    Lepší by měl být také dolet (650 vs. 800 km) a maximální rychlost (160 vs. 320 km/h).| Zdroj: Terrafugia
  • Číňané si od inkriminované akvizice slibují vytvoření nového trhu typu létajíxí taxi, který by mohl pomoci vyřešit dopravní problémy v jejich velkoměstech.
    Číňané si od inkriminované akvizice slibují vytvoření nového trhu typu létajíxí taxi, který by mohl pomoci vyřešit dopravní problémy v jejich velkoměstech.| Zdroj: Terrafugia
  • I z těchto důvodů bude hybridní TF-X zabírat jen jedno parkovací místo, takže by se bez problémů měl vejít do garáže.
    I z těchto důvodů bude hybridní TF-X zabírat jen jedno parkovací místo, takže by se bez problémů měl vejít do garáže.| Zdroj: Terrafugia
  • Na toto dvoumístné létající auto, které bude pro jistotu vybavené i padáky, si však počkáte minimálně do roku 2023. Jeho cena by se měla pohybovat okolo 6 milionu Kč.
    Na toto dvoumístné létající auto, které bude pro jistotu vybavené i padáky, si však počkáte minimálně do roku 2023. Jeho cena by se měla pohybovat okolo 6 milionu Kč.| Zdroj: Terrafugia
  • Video placeholder
    The Terrafugia TF-X™| Zdroj: Živě.cz
Zhejiang Geely Holding Group už vlastní například britskou společnost London Taxi Company, Lotus nebo švédské Volvo.
Poklidné vody automobilového průmyslu však rozvířila i jedna z jejích menších akvizicí. Čínský gigant totiž zakoupil startup Terrafugia, jenž se zaměřuje na výrobu létajících aut.
Americká firma, kterou v roce 2006 založila partička absolventů MIT specializovaných na letectví, astronautiku a management, v této oblasti není žádným nováčkem – první prototyp vyslala na cestu k nebesům už před 5 lety.
Terrafugia se může pyšnit rovněž tím, že její model Transition, připomínající spíše letadlo s koly a skládacími křídly, obdržel výjimku od americké Federální letecké správy (FAA). V roce 2019, kdy je plánováno uvedení na trh, s ním tedy bude možné skutečně létat. Alespoň za předpokladu, že kromě řidičáku budete vlastnit i pilotní průkaz pro lehká sportovní letadla.
Ten však možná nebude potřeba v případě novějšího produktu – elektrického TF-X, který slibuje nejen mnohem krásnější design a možnost vertikálního startu/přistání (VOTL), ale i částečnou autonomii (vyhýbání se ostatním letounům, špatnému počasí či zakázaným prostorům).
Lepší by měl být také dolet (650 vs. 800 km) a maximální rychlost (160 vs. 320 km/h).
Číňané si od inkriminované akvizice slibují vytvoření nového trhu typu létajíxí taxi, který by mohl pomoci vyřešit dopravní problémy v jejich velkoměstech.
I z těchto důvodů bude hybridní TF-X zabírat jen jedno parkovací místo, takže by se bez problémů měl vejít do garáže.
Na toto dvoumístné létající auto, které bude pro jistotu vybavené i padáky, si však počkáte minimálně do roku 2023. Jeho cena by se měla pohybovat okolo 6 milionu Kč.
The Terrafugia TF-X™