Toyota vyvinula lepší neodymový magnet. Zlevní tím motory elektromobilů

1/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Na obrázku znázorněn bor hnědě (chemická značka B), železo zeleně (Fe), červeně terbium (Tb) a dysprosium (Dy), neodym oranžově (Nd) a modře lanthan (La) a cer (Ce). První linie grafu ukazuje novou technologii, druhá technologii použitou při výrobě automobilu Toyota Prius ze čtvrté generace a níže starší, druhou a třetí generaci téhož automobilu.
    Na obrázku znázorněn bor hnědě (chemická značka B), železo zeleně (Fe), červeně terbium (Tb) a dysprosium (Dy), neodym oranžově (Nd) a modře lanthan (La) a cer (Ce). První linie grafu ukazuje novou technologii, druhá technologii použitou při výrobě automobilu Toyota Prius ze čtvrté generace a níže starší, druhou a třetí generaci téhož automobilu.| Zdroj: VTM.cz
  • Magnet pod elektronovým mikroskopem a analýza jeho složení
    Magnet pod elektronovým mikroskopem a analýza jeho složení| Zdroj: VTM.cz
  • Graf tepelné odolnosti a porovnání s ostatními magnety (červeně znázorněna novinka od Toyoty).
    Graf tepelné odolnosti a porovnání s ostatními magnety (červeně znázorněna novinka od Toyoty).| Zdroj: VTM.cz
  • Ukázka rozdílu mezi novou a starou technologií ve velikosti a orientaci částic (zrn, krystalitů)
    Ukázka rozdílu mezi novou a starou technologií ve velikosti a orientaci částic (zrn, krystalitů)| Zdroj: VTM.cz
  • Konvenční magnet a jeho dvouvrstvá forma.
    Konvenční magnet a jeho dvouvrstvá forma.| Zdroj: VTM.cz
  • Přechod ke specifickému poměru lanthanu ku ceru (1:3).
    Přechod ke specifickému poměru lanthanu ku ceru (1:3).| Zdroj: VTM.cz
Na obrázku znázorněn bor hnědě (chemická značka B), železo zeleně (Fe), červeně terbium (Tb) a dysprosium (Dy), neodym oranžově (Nd) a modře lanthan (La) a cer (Ce). První linie grafu ukazuje novou technologii, druhá technologii použitou při výrobě automobilu Toyota Prius ze čtvrté generace a níže starší, druhou a třetí generaci téhož automobilu.
Magnet pod elektronovým mikroskopem a analýza jeho složení
Graf tepelné odolnosti a porovnání s ostatními magnety (červeně znázorněna novinka od Toyoty).
Ukázka rozdílu mezi novou a starou technologií ve velikosti a orientaci částic (zrn, krystalitů)
Konvenční magnet a jeho dvouvrstvá forma.
Přechod ke specifickému poměru lanthanu ku ceru (1:3).