Parní lokomotivy se v areálu huti využívaly pro dopravu hutního materiálu až do roku 1971, přestože výroba parních lokomotiv byla v Československu zastavena už v roce 1958. V roce 1971 začalo v ostravské huti období motorové trakce a postupně byly všechny parní lokomotivy nahrazeny více než šedesáti lokomotivami s dieselovým motorem.|
Zdroj: Archiv Liberty steel Ostrava
Parní lokomotivy se v areálu huti využívaly pro dopravu hutního materiálu až do roku 1971, přestože výroba parních lokomotiv byla v Československu zastavena už v roce 1958. V roce 1971 začalo v ostravské huti období motorové trakce a postupně byly všechny parní lokomotivy nahrazeny více než šedesáti lokomotivami s dieselovým motorem.|
Zdroj: Archiv Liberty steel Ostrava
Parní lokomotivy se v areálu huti využívaly pro dopravu hutního materiálu až do roku 1971, přestože výroba parních lokomotiv byla v Československu zastavena už v roce 1958. V roce 1971 začalo v ostravské huti období motorové trakce a postupně byly všechny parní lokomotivy nahrazeny více než šedesáti lokomotivami s dieselovým motorem.|
Zdroj: Archiv Liberty steel Ostrava
Parní lokomotivy se v areálu huti využívaly pro dopravu hutního materiálu až do roku 1971, přestože výroba parních lokomotiv byla v Československu zastavena už v roce 1958. V roce 1971 začalo v ostravské huti období motorové trakce a postupně byly všechny parní lokomotivy nahrazeny více než šedesáti lokomotivami s dieselovým motorem.|
Zdroj: Archiv Liberty steel Ostrava
Parní lokomotivy se v areálu huti využívaly pro dopravu hutního materiálu až do roku 1971, přestože výroba parních lokomotiv byla v Československu zastavena už v roce 1958. V roce 1971 začalo v ostravské huti období motorové trakce a postupně byly všechny parní lokomotivy nahrazeny více než šedesáti lokomotivami s dieselovým motorem.|
Zdroj: Archiv Liberty steel Ostrava
Parní lokomotivy se v areálu huti využívaly pro dopravu hutního materiálu až do roku 1971, přestože výroba parních lokomotiv byla v Československu zastavena už v roce 1958. V roce 1971 začalo v ostravské huti období motorové trakce a postupně byly všechny parní lokomotivy nahrazeny více než šedesáti lokomotivami s dieselovým motorem.|
Zdroj: Archiv Liberty steel Ostrava
Parní lokomotivy se v areálu huti využívaly pro dopravu hutního materiálu až do roku 1971, přestože výroba parních lokomotiv byla v Československu zastavena už v roce 1958. V roce 1971 začalo v ostravské huti období motorové trakce a postupně byly všechny parní lokomotivy nahrazeny více než šedesáti lokomotivami s dieselovým motorem.|
Zdroj: archiv E15
Parní lokomotiva s vysokou pecí v pozadí|
Zdroj: archiv Liberty
Parní lokomotivy se v areálu huti využívaly pro dopravu hutního materiálu až do roku 1971, přestože výroba parních lokomotiv byla v Československu zastavena už v roce 1958. V roce 1971 začalo v ostravské huti období motorové trakce a postupně byly všechny parní lokomotivy nahrazeny více než šedesáti lokomotivami s dieselovým motorem.|
Zdroj: archiv E15
Poslední parní lokomotiva je vystavena v huti nedaleko Jižní brány.|
Zdroj: archiv E15
Poslední parní lokomotiva je vystavena v huti nedaleko Jižní brány.|
Zdroj: archiv E15