Škoda Favorit Tremp je jedním ze zajímavých devadesátkových konceptů

5/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Díky dotaženosti všech detailů působí tremp dodnes jako sériové užitkové auto. Jde však o nikdy neprodukovaný koncept, vzniklý v jediném exempláři
    Díky dotaženosti všech detailů působí tremp dodnes jako sériové užitkové auto. Jde však o nikdy neprodukovaný koncept, vzniklý v jediném exempláři| Zdroj: Jiří Káš
  • Tremp se dočkal toho nejlepšího, co tehdy sériový favorit dokázal nabídnout – třeba přístrojového štítu s otáčkoměrem místo analogových hodin
    Tremp se dočkal toho nejlepšího, co tehdy sériový favorit dokázal nabídnout – třeba přístrojového štítu s otáčkoměrem místo analogových hodin| Zdroj: Jiří Káš
  • Hranatá palubní deska s několika rozhádanými odstíny hnědi pochází bez jediné úpravy ze standardního favoritu, základem přestavby se stalo auto původně určené do šrotu
    Hranatá palubní deska s několika rozhádanými odstíny hnědi pochází bez jediné úpravy ze standardního favoritu, základem přestavby se stalo auto původně určené do šrotu| Zdroj: Jiří Káš
  • Nádherně zachovalá a poctivě čalouněná sedadla s naznačeným bočním vedením těla vycházejí z lepší specifikace Favorit LS
    Nádherně zachovalá a poctivě čalouněná sedadla s naznačeným bočním vedením těla vycházejí z lepší specifikace Favorit LS| Zdroj: Jiří Káš
  • Z dnešního pohledu působí až nedůstojně řadicí páka s manžetou trčící jen z holého koberce
    Z dnešního pohledu působí až nedůstojně řadicí páka s manžetou trčící jen z holého koberce| Zdroj: Jiří Káš
  • Pevné zadní čelo, ozdobné nápisy a zachování co nejvíce sériových dílů – ani zezadu nepůsobí tremp dodatečná přestavba, připomíná spíše na čistém papíru narýsovanou stylovou dodávku
    Pevné zadní čelo, ozdobné nápisy a zachování co nejvíce sériových dílů – ani zezadu nepůsobí tremp dodatečná přestavba, připomíná spíše na čistém papíru narýsovanou stylovou dodávku| Zdroj: Jiří Káš
  • Vystouplé podběhy známe i z mnohých pickupů, v tomto případě zároveň posloužily k ukotvení zadní části rámu
    Vystouplé podběhy známe i z mnohých pickupů, v tomto případě zároveň posloužily k ukotvení zadní části rámu| Zdroj: Jiří Káš
  • Všechny sériové favority mělo jedno společné: hliníkovou třináctistovku OHV. A přestože pod kapotou trempu se kdysi zkoušel jeden z prototypů menšího čtyřválce, nakonec se v něm skončil stejný motor jako v ostatních
    Všechny sériové favority mělo jedno společné: hliníkovou třináctistovku OHV. A přestože pod kapotou trempu se kdysi zkoušel jeden z prototypů menšího čtyřválce, nakonec se v něm skončil stejný motor jako v ostatních| Zdroj: Jiří Káš
  • Dveřní výplň kombinující koženku s látkovým proužkem a podokenní rám odpovídá lepšímu modelu LS
    Dveřní výplň kombinující koženku s látkovým proužkem a podokenní rám odpovídá lepšímu modelu LS| Zdroj: Jiří Káš
  • „Za pět měsíců od zahájení prací byla výroba prototypu dokončena,“ vzpomíná tehdejší tvůrce Stanislav Cinkl
    „Za pět měsíců od zahájení prací byla výroba prototypu dokončena,“ vzpomíná tehdejší tvůrce Stanislav Cinkl| Zdroj: Jiří Káš
  • Někdejší tvůrce projektu Stanislav Cinkl vzpomíná, že kdysi se pod kapotou tohoto konceptu skrýval zcela nový motor 1036 cm3, s nímž se počítalo do sériové produkce
    Někdejší tvůrce projektu Stanislav Cinkl vzpomíná, že kdysi se pod kapotou tohoto konceptu skrýval zcela nový motor 1036 cm3, s nímž se počítalo do sériové produkce| Zdroj: Jiří Káš
  • Díky tomu, že nešlo o úplný kabriolet, mohl si tremp ponechat stropní konzolu s vnitřní svítilnou, zpětným zrcátkem a sklopnými stínítky
    Díky tomu, že nešlo o úplný kabriolet, mohl si tremp ponechat stropní konzolu s vnitřní svítilnou, zpětným zrcátkem a sklopnými stínítky| Zdroj: Jiří Káš
  • Roli sériové užitkové škodovky převzal v témže roce 1991 Favorit Pickup. Poháněla jej hliníková třináctistovka OHV, modernější nástupce na bázi Felicie získal i německé jednotky 1.6 MPI a 1.9 D
    Roli sériové užitkové škodovky převzal v témže roce 1991 Favorit Pickup. Poháněla jej hliníková třináctistovka OHV, modernější nástupce na bázi Felicie získal i německé jednotky 1.6 MPI a 1.9 D| Zdroj: Jiří Káš
  • Kouzlo trempu tkví v proměně zadní části hatchbacku v otevřený nákladový prostor
    Kouzlo trempu tkví v proměně zadní části hatchbacku v otevřený nákladový prostor| Zdroj: Jiří Káš
  • Roli stylového užitkového favoritu nakonec převzal model Fun. Ani ten se však sériové produkce nedočkal, jeho myšlenku oživila až Felicia
    Roli stylového užitkového favoritu nakonec převzal model Fun. Ani ten se však sériové produkce nedočkal, jeho myšlenku oživila až Felicia| Zdroj: Jiří Káš
  • S výjimkou nárazníku nalakovaného v barvě karoserie, rámu vystupujícího nad čelním oknem a nerušeného průzoru čelním sklem se tremp od ostatních favoritů zepředu skoro neliší
    S výjimkou nárazníku nalakovaného v barvě karoserie, rámu vystupujícího nad čelním oknem a nerušeného průzoru čelním sklem se tremp od ostatních favoritů zepředu skoro neliší| Zdroj: Jiří Káš
  • Díky dvoumístné kabině a otevřené korbě za zády máte za jízdy dokonalý přehled o každém zákoutí vozu. Ať už jde o sličnou spolujezdkyni, nebo nostalgicky šplouchající sud vzadu
    Díky dvoumístné kabině a otevřené korbě za zády máte za jízdy dokonalý přehled o každém zákoutí vozu. Ať už jde o sličnou spolujezdkyni, nebo nostalgicky šplouchající sud vzadu| Zdroj: Jiří Káš
  • Takto vypadala Škoda Favorit Tremp v plné parádě. Rozdíl oproti soušasné realitě je jasný na první pohled
    Takto vypadala Škoda Favorit Tremp v plné parádě. Rozdíl oproti soušasné realitě je jasný na první pohled| Zdroj: Jiří Káš
  • Škoda Favorit Tremp na oficiálním snímku Škodovky. Tady už tak zajímavě nevypadá
    Škoda Favorit Tremp na oficiálním snímku Škodovky. Tady už tak zajímavě nevypadá| Zdroj: Jiří Káš
  • Vůz si můžete prohlédnout ve Škodováckém muzeu s Mladé Boleslavi
    Vůz si můžete prohlédnout ve Škodováckém muzeu s Mladé Boleslavi| Zdroj: Jiří Káš
Díky dotaženosti všech detailů působí tremp dodnes jako sériové užitkové auto. Jde však o nikdy neprodukovaný koncept, vzniklý v jediném exempláři
Tremp se dočkal toho nejlepšího, co tehdy sériový favorit dokázal nabídnout – třeba přístrojového štítu s otáčkoměrem místo analogových hodin
Hranatá palubní deska s několika rozhádanými odstíny hnědi pochází bez jediné úpravy ze standardního favoritu, základem přestavby se stalo auto původně určené do šrotu
Nádherně zachovalá a poctivě čalouněná sedadla s naznačeným bočním vedením těla vycházejí z lepší specifikace Favorit LS
Z dnešního pohledu působí až nedůstojně řadicí páka s manžetou trčící jen z holého koberce
Pevné zadní čelo, ozdobné nápisy a zachování co nejvíce sériových dílů – ani zezadu nepůsobí tremp dodatečná přestavba, připomíná spíše na čistém papíru narýsovanou stylovou dodávku
Vystouplé podběhy známe i z mnohých pickupů, v tomto případě zároveň posloužily k ukotvení zadní části rámu
Všechny sériové favority mělo jedno společné: hliníkovou třináctistovku OHV. A přestože pod kapotou trempu se kdysi zkoušel jeden z prototypů menšího čtyřválce, nakonec se v něm skončil stejný motor jako v ostatních
Dveřní výplň kombinující koženku s látkovým proužkem a podokenní rám odpovídá lepšímu modelu LS
„Za pět měsíců od zahájení prací byla výroba prototypu dokončena,“ vzpomíná tehdejší tvůrce Stanislav Cinkl
Někdejší tvůrce projektu Stanislav Cinkl vzpomíná, že kdysi se pod kapotou tohoto konceptu skrýval zcela nový motor 1036 cm3, s nímž se počítalo do sériové produkce
Díky tomu, že nešlo o úplný kabriolet, mohl si tremp ponechat stropní konzolu s vnitřní svítilnou, zpětným zrcátkem a sklopnými stínítky
Roli sériové užitkové škodovky převzal v témže roce 1991 Favorit Pickup. Poháněla jej hliníková třináctistovka OHV, modernější nástupce na bázi Felicie získal i německé jednotky 1.6 MPI a 1.9 D
Kouzlo trempu tkví v proměně zadní části hatchbacku v otevřený nákladový prostor
Roli stylového užitkového favoritu nakonec převzal model Fun. Ani ten se však sériové produkce nedočkal, jeho myšlenku oživila až Felicia
S výjimkou nárazníku nalakovaného v barvě karoserie, rámu vystupujícího nad čelním oknem a nerušeného průzoru čelním sklem se tremp od ostatních favoritů zepředu skoro neliší
Díky dvoumístné kabině a otevřené korbě za zády máte za jízdy dokonalý přehled o každém zákoutí vozu. Ať už jde o sličnou spolujezdkyni, nebo nostalgicky šplouchající sud vzadu
Takto vypadala Škoda Favorit Tremp v plné parádě. Rozdíl oproti soušasné realitě je jasný na první pohled
Škoda Favorit Tremp na oficiálním snímku Škodovky. Tady už tak zajímavě nevypadá
Vůz si můžete prohlédnout ve Škodováckém muzeu s Mladé Boleslavi