Komentář Terezy Zavadilové: Nostalgie, Donald a globalizace

6/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zařízení vlaku ve 40. letech.
    Zařízení vlaku ve 40. letech.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Výhledy z tehdejších vlaků musely být ohromující.
    Výhledy z tehdejších vlaků musely být ohromující.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Narážky na domorodé obyvatelstvo by v dnešním klimatu Spojených států asi jen těžko prošly.
    Narážky na domorodé obyvatelstvo by v dnešním klimatu Spojených států asi jen těžko prošly.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Prostornost tehdejších souprav musí ohromit každého.
    Prostornost tehdejších souprav musí ohromit každého.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Dvoupatrové vlaky tehdy nebyly výjimkou. Tento se jmenoval El Capitan.
    Dvoupatrové vlaky tehdy nebyly výjimkou. Tento se jmenoval El Capitan.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Ve vlacích tehdy obsluhovali výlučně jen Černoši.
    Ve vlacích tehdy obsluhovali výlučně jen Černoši.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Výhledy z tehdejších vlaků musely být ohromující.
    Výhledy z tehdejších vlaků musely být ohromující.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • San Francisco Streamliner ve 30. letech.
    San Francisco Streamliner ve 30. letech.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Dvoupatrové vlaky tehdy nebyly výjimkou. Tento se jmenoval El Capitan.
    Dvoupatrové vlaky tehdy nebyly výjimkou. Tento se jmenoval El Capitan.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • New York Central Railroad Mercury jezdil po amerických kolejích od roku 1936 do roku 1959.
    New York Central Railroad Mercury jezdil po amerických kolejích od roku 1936 do roku 1959.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Milwaukee Road Olympia Hiawatha, 1952.
    Milwaukee Road Olympia Hiawatha, 1952.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Vlak California Zephyr, 40. léta.
    Vlak California Zephyr, 40. léta.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Barová souprava, 50. léta.
    Barová souprava, 50. léta.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Rozdíl v komfort oproti vagonům dnešní první třídy je obrovský.
    Rozdíl v komfort oproti vagonům dnešní první třídy je obrovský.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Černošský číšník nemůže chybět...
    Černošský číšník nemůže chybět...| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Vyhlídkové vagony měly zvrátit úbytek zákazníků. Ani to ale proti aerolinkám nepomohlo.
    Vyhlídkové vagony měly zvrátit úbytek zákazníků. Ani to ale proti aerolinkám nepomohlo.| Zdroj: streamlinermemories.com
  • Vyhlídkový salonek
    Vyhlídkový salonek| Zdroj: streamlinermemories.com
Zařízení vlaku ve 40. letech.
Výhledy z tehdejších vlaků musely být ohromující.
Narážky na domorodé obyvatelstvo by v dnešním klimatu Spojených států asi jen těžko prošly.
Prostornost tehdejších souprav musí ohromit každého.
Dvoupatrové vlaky tehdy nebyly výjimkou. Tento se jmenoval El Capitan.
Ve vlacích tehdy obsluhovali výlučně jen Černoši.
Výhledy z tehdejších vlaků musely být ohromující.
San Francisco Streamliner ve 30. letech.
Dvoupatrové vlaky tehdy nebyly výjimkou. Tento se jmenoval El Capitan.
New York Central Railroad Mercury jezdil po amerických kolejích od roku 1936 do roku 1959.
Milwaukee Road Olympia Hiawatha, 1952.
Vlak California Zephyr, 40. léta.
Barová souprava, 50. léta.
Rozdíl v komfort oproti vagonům dnešní první třídy je obrovský.
Černošský číšník nemůže chybět...
Vyhlídkové vagony měly zvrátit úbytek zákazníků. Ani to ale proti aerolinkám nepomohlo.
Vyhlídkový salonek