Šestice velkých měst koupí nové autobusy a trolejbusy. Dostala na ně přes miliardu

4/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hranaté karosy nahradí autobusy Iveco
    Hranaté karosy nahradí autobusy Iveco| Zdroj: ctk
  • Firma CZ Loko z České Třebové otevřela novou halu za 200 milionů korun pro opravy a výrobu točivýchstrojů, od alternátorů po motory pro lokomotivy, tramvaje či trolejbusy.
    Firma CZ Loko z České Třebové otevřela novou halu za 200 milionů korun pro opravy a výrobu točivýchstrojů, od alternátorů po motory pro lokomotivy, tramvaje či trolejbusy.| Zdroj: ctk
  • Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.
    Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.| Zdroj: ctk
  • autobusy
    autobusy| Zdroj: ctk
Hranaté karosy nahradí autobusy Iveco
Firma CZ Loko z České Třebové otevřela novou halu za 200 milionů korun pro opravy a výrobu točivýchstrojů, od alternátorů po motory pro lokomotivy, tramvaje či trolejbusy.
Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.
autobusy