Logo magazínu

Budujme stát pro 40 milionů lidí: přečtěte si, u koho se inspiruje Babiš

1 / 20
Prohlédnout znovu

Budujme stát pro 40 milionů lidí: přečtěte si, u koho se inspiruje Babiš

Dálnice | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič
Letecká doprava | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič
Vlaky | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič
Vodní doprava | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič
Právní jistota | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič
Vzdělávání | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič
Mapa dopravní infrastruktury navrhované Janem Antonínem Baťou. Červeně silniční magistrála, fialově železniční magistrála, modře vodní kanály | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič
Jan Antonín Baťa. | archiv České televize
Tomáš Baťa s manželkou a jejich synem Tomíkem. | archiv České televize
Rodina Jana Antonína Bati. | archiv České televize
Výzkum | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič
Podnikatel a obuvník Tomáš Baťa. | archiv České televize
Jan Antonín Baťa | profimedia
Baťovský Zlín | profimedia
Baťa | BrokenSphere via Wikimedia Commons (CC BY SA 3.0)
Tomáš Baťa | wikimedia commons
Dolores Baťová Arambašičová | Michael Tomeš
Dolores Baťová Arambašičová | Michael Tomeš
Budujme stát pro 40 milionů lidí | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič
Jan Antonín Baťa | Dolores Ljiljana Baťa Arambašič

Polské strany se předhánějí v kupování voličů. Rozpočet zatěžuje i zbrojení

Rvačka o ceny. Němečtí chemici chtějí ještě levnější energii

Zaostáváme už i za Varšavou. Rozšíříme Terminál 2 za desítky miliard, říká šéf pražského letiště

Úrok ČNB za polovic do patnácti měsíců. Trh věští sesuv sazeb a restart éry levných půjček

Vláda škrtá dotační programy dvanácti ministerstev za desítky miliard korun

Orbánovo vítězství. Brusel do konce listopadu uvolní Maďarsku zmrazené miliardy z fondů EU