Partner ČSA? Raději z větší dálky
4
/
6
Přehled fotografií
Zavřít
Aeroflot se prostřednictvím své dcery Darofan ucházel o ČSA už v roce 2009. Vláda ho tehdy bez bližších podrobností z tendru vyloučila. Mluvilo se o bezpečnostním riziku, ruská strana vyřazení nesla s nadhledem. (Foto profimedia.cz)
|
Zdroj: profimedia.cz
Etihad Airways - expandující dopravce z oblasti Perského zálivu. Zatím nepatří mezi padesátku světových lídrů, má ale objednány desítky nových letadel a hodlá růst. Spolupracuje s ČSA na lince Praha–Abú Dhabi a navazujících spojích. (Foto profimedia.cz)
|
Zdroj: profimedia.cz
Francouzsko-nizozemský konglomerát Air France KLM se loni propadl do ztráty kolem 20 miliard korun. V běhu je restrukturalizační program s horizontem 2015, který má firmu ozdravit a zmenšit. Společnost je partnerem ČSA v alianci SkyTeam. (Foto profimedia.cz)
|
Zdroj: profimedia.cz
Korejské společnosti Korean Air se dlouhodobě daří provozovat jedinou úspěšnou linku z Prahy do východní Asie. Na linku Praha–Soul od letoška nasazuje Boeing 747 Jumbo. Firma je partnerem Českých aerolinií v alianci SkyTeam. (Foto profimedia.cz)
|
Zdroj: profimedia.cz
Qatar Airlines. Společnost se sídlem v Dauhá expanduje a nevyhýbá se ani východní Evropě. Letos rozšiřuje svou síť linek do Polska, Srbska a Gruzie, rok předtím obsadila Bukurešť, Budapešť a Sofii. Má namířeno do aliance oneworld. (Foto profimedia.cz)
|
Zdroj: profimedia.cz
Turkish Airlines byly jedinou společností mezi velkými síťovými dopravci v Evropě, které se dařilo v minulých krizových letech lákat stále více cestujících. Turci v roce 2008 projevili zájem i o rakouské Austrian. (Foto profimedia.cz)
|
Zdroj: profimedia.cz
Zavřít