Umění 80. a 90. let zůstává podhodnocené. Je to otázka času, říká odborník na trh s uměním Skřivánek

3/7
Zavřít
  • Šéfkurátor Musea Kampa Jan Skřivánek u sousoší Vladimíra Janouška
    Šéfkurátor Musea Kampa Jan Skřivánek u sousoší Vladimíra Janouška| Zdroj: Ondřej Duník
  • Museum Kampa
    Museum Kampa| Zdroj: Archiv Musea Kampa
  • Vybalování obrazu Trauma zrození Jindřicha Štyrského v Museu Kampa, který Vladimír Železný během výstavy koupil za více než 90 milionů korun v Paříži
    Vybalování obrazu Trauma zrození Jindřicha Štyrského v Museu Kampa, který Vladimír Železný během výstavy koupil za více než 90 milionů korun v Paříži| Zdroj: Museum Kampa
  • Vila a ateliér Věry a Vladimíra Janouškových, ve kterých pár tvořil
    Vila a ateliér Věry a Vladimíra Janouškových, ve kterých pár tvořil| Zdroj: Ondřej Duník
  • Sousoší Kováci a hutníci Vladimíra Janouška z počátku sedmdesátých let
    Sousoší Kováci a hutníci Vladimíra Janouška z počátku sedmdesátých let| Zdroj: Ondřej Duník
  • Jan Skřivánek u díla Věry Janouškové v ateliéru Věry a Vladimíra Janouškových
    Jan Skřivánek u díla Věry Janouškové v ateliéru Věry a Vladimíra Janouškových| Zdroj: Ondřej Duník
  • Sousoší Věry Janouškové vytvořené v letech 1966-1971 původně pro kancelářskou budovu Chemapol v pražských Vršovicích
    Sousoší Věry Janouškové vytvořené v letech 1966-1971 původně pro kancelářskou budovu Chemapol v pražských Vršovicích| Zdroj: Ondřej Duník
Šéfkurátor Musea Kampa Jan Skřivánek u sousoší Vladimíra Janouška
Museum Kampa
Vybalování obrazu Trauma zrození Jindřicha Štyrského v Museu Kampa, který Vladimír Železný během výstavy koupil za více než 90 milionů korun v Paříži
Vila a ateliér Věry a Vladimíra Janouškových, ve kterých pár tvořil
Sousoší Kováci a hutníci Vladimíra Janouška z počátku sedmdesátých let
Jan Skřivánek u díla Věry Janouškové v ateliéru Věry a Vladimíra Janouškových
Sousoší Věry Janouškové vytvořené v letech 1966-1971 původně pro kancelářskou budovu Chemapol v pražských Vršovicích