Pekl i pro britskou královnu, teď bude hodnotit výkony amatérských cukrářů

5/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Josef Maršálek změnil koncept cukrárny v londýnském obchodním domě Harrods.
    Josef Maršálek změnil koncept cukrárny v londýnském obchodním domě Harrods.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
  • Stát se šéfem tamního cukrářského týmu odmítl.
    Stát se šéfem tamního cukrářského týmu odmítl.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
  • V Česku mu chybí podnik, který sází na jeden produkt.
    V Česku mu chybí podnik, který sází na jeden produkt.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
  • Do módy podle něj přijde tradiční česká cukrařina dělaná z kvalitních surovin.
    Do módy podle něj přijde tradiční česká cukrařina dělaná z kvalitních surovin.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
  • Kvalitních cukráren podle Maršálka v Česku stále není dostatek.
    Kvalitních cukráren podle Maršálka v Česku stále není dostatek.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
  • Nejdůležitější jsou v gastro podnikání podle něj lidé.
    Nejdůležitější jsou v gastro podnikání podle něj lidé.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
  • "Zákazníci nechodí za věnečky, ale za těmi, kteří je vyrábí a servírují," tvrdí v rozhovoru.
    "Zákazníci nechodí za věnečky, ale za těmi, kteří je vyrábí a servírují," tvrdí v rozhovoru.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
  • Při zakládání podniku v Česku se podle něj podceňuje kromě investice do personálu, i marketing.
    Při zakládání podniku v Česku se podle něj podceňuje kromě investice do personálu, i marketing.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
  • Nástrojem, jak přitáhnout, co nejvíc zákazníků, je i Instagram.
    Nástrojem, jak přitáhnout, co nejvíc zákazníků, je i Instagram.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
  • O zakládání vlastního podniku kvůli situaci na pracovním trhu zatím neuvažuje.
    O zakládání vlastního podniku kvůli situaci na pracovním trhu zatím neuvažuje.| Zdroj: archiv Josefa Maršálka
Josef Maršálek změnil koncept cukrárny v londýnském obchodním domě Harrods.
Stát se šéfem tamního cukrářského týmu odmítl.
V Česku mu chybí podnik, který sází na jeden produkt.
Do módy podle něj přijde tradiční česká cukrařina dělaná z kvalitních surovin.
Kvalitních cukráren podle Maršálka v Česku stále není dostatek.
Nejdůležitější jsou v gastro podnikání podle něj lidé.
"Zákazníci nechodí za věnečky, ale za těmi, kteří je vyrábí a servírují," tvrdí v rozhovoru.
Při zakládání podniku v Česku se podle něj podceňuje kromě investice do personálu, i marketing.
Nástrojem, jak přitáhnout, co nejvíc zákazníků, je i Instagram.
O zakládání vlastního podniku kvůli situaci na pracovním trhu zatím neuvažuje.