Kaderka: Technologické inovace ničí tradiční školství. Výuka se mění v jejich doplněk

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.
    „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.| Zdroj: Michal Kaderka
  • „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.
    „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.| Zdroj: Michal Kaderka
  • „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.
    „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.| Zdroj: Michal Kaderka
  • „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.
    „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.| Zdroj: Michal Kaderka
  • „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.
    „Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.| Zdroj: Michal Kaderka
„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.
„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.
„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.
„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.
„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.