„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.|
Zdroj: Michal Kaderka
„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.|
Zdroj: Michal Kaderka
„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.|
Zdroj: Michal Kaderka
„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.|
Zdroj: Michal Kaderka
„Učitelé kvůli rozmachu internetu ztrácejí svůj náskok ve znalostech. Školy však technologiemi nenahradíme,“ myslí si Michal Kaderka, který vyučuje na pražském Gymnáziu Na Zatlance a je spoluzakladatelem Učitelské platformy.|
Zdroj: Michal Kaderka