Fair trade poškozují nadnárodní firmy, které ho používají čistě jako PR a marketing, říká Daniel Kolský z Mamacoffee
4
/
9
Prohlédnout znovu
Fair trade poškozují nadnárodní firmy, které ho používají čistě jako PR a marketing, říká Daniel Kolský z Mamacoffee
Daniel Kolský z Mamacoffe předává fotky farmářům
|
archiv Daniela Kolského
S "coffee kids" V Etiopii
|
archiv Daniela Kolského
Kávovníkové třešně v Brazílii
|
archiv Daniela Kolského
S farmáři v jižní Etiopii
|
archiv Daniela Kolského
S farmáři v jižní Etiopii
|
archiv Daniela Kolského
"Vracíme fotky kávovým farmářům."
|
archiv Daniela Kolského
S farmáři ve zpracovně kavy jižní Etiopii
|
archiv Daniela Kolského
S farmáři v Brazílii.
|
archiv Daniela Kolského
Daniel Kolský
|
archiv Daniela Kolského
Božský výnos pod Olympem. Řecké akcie vedou burzovní Evropu, vydělávají desítky procent
Co přináší Web 3.0? Sociální sítě vlastněné uživateli i koncerty hvězd ve virtuální realitě
Největší zakázka v historii armády. Vláda schválila nákup letounů F-35 za 150 miliard
ČNB připustila, že cesta k nižším úrokům je otevřená. Inflace nás tak může trápit déle
Rohlik od Rockaway koupil německý online supermarket Bringmeister
Vláda schválila návrh rozpočtu na příští rok, škrtne dotace za více než 45 miliard