Logo magazínu

Fair trade poškozují nadnárodní firmy, které ho používají čistě jako PR a marketing, říká Daniel Kolský z Mamacoffee

4 / 9
Prohlédnout znovu

Fair trade poškozují nadnárodní firmy, které ho používají čistě jako PR a marketing, říká Daniel Kolský z Mamacoffee

Daniel Kolský z Mamacoffe předává fotky farmářům | archiv Daniela Kolského
S "coffee kids" V Etiopii | archiv Daniela Kolského
Kávovníkové třešně v Brazílii | archiv Daniela Kolského
S farmáři v jižní Etiopii | archiv Daniela Kolského
S farmáři v jižní Etiopii | archiv Daniela Kolského
"Vracíme fotky kávovým farmářům." | archiv Daniela Kolského
S farmáři ve zpracovně kavy jižní Etiopii | archiv Daniela Kolského
S farmáři v Brazílii. | archiv Daniela Kolského
Daniel Kolský | archiv Daniela Kolského

Božský výnos pod Olympem. Řecké akcie vedou burzovní Evropu, vydělávají desítky procent

Co přináší Web 3.0? Sociální sítě vlastněné uživateli i koncerty hvězd ve virtuální realitě

Největší zakázka v historii armády. Vláda schválila nákup letounů F-35 za 150 miliard

ČNB připustila, že cesta k nižším úrokům je otevřená. Inflace nás tak může trápit déle

Rohlik od Rockaway koupil německý online supermarket Bringmeister

Vláda schválila návrh rozpočtu na příští rok, škrtne dotace za více než 45 miliard