Polepy aut, billboardy, on-line propagace, ale i nefinančí plnění jsou součástí 90milionového limitu nákladů na kampaň, který stranám určuje zákon.|
Zdroj: profimedia.cz
Šéf Pirátů Ivan Bartoš a šéf STAN Vít Rakušan stvrdili koalici pro volby 2021. O volební náklady ve výši 49 milionů korun se podělí.|
Zdroj: Facebook - I. Bartoš
Petr Fiala (ODS), Markéta Pekarová Adamová (TOP 09) a Marin Jurečka (KDU-ČSL) povedou společnou trojkoalici, volební náklady zatím nemají ujasněné.|
Zdroj: Facebook P. Fialy
Premiér Andrej Babiš (ANO) v minulosti v kampani vsadil na kšiltovkou „Silné Česko“. Kvůli tragédii ve washingtonském sídle Kongresu se jí ale zbavil. Kampaň hnutí ANO podle straníků nepřevýší zákonný limit 90 milionů korun.|
Zdroj: ČTK
Jan Hamáček a Jana Maláčová za ČSSD budou hlavními tvářemi volební kampaně, na kterou chce strana vydat jen 20 milionů korun, tedy čtyřikrát méně než před posledními sněmovními volbami.|
Zdroj: Reprofoto ČT
Předseda KSČM Vojtěch Filip počítá s kampaní za 23 milionů korun. Ještě předtím však komunisty čeká sjezd, na kterém si zvolí nové vedení.|
Zdroj: ČTK / Šimánek Vít
Jednu z nejdražších kampaní bude mít hnutí SPD, které chystá dvakrát nákladnější kampaň než minule. Šéf hnutí Tomio Okamura počítá s ozpočtem mezi 60 až 70 miliony korun.|
Zdroj: čtk