Kampaň skončí ve chvíli, kdy se vybere 7,5 milionu dolarů, Google tak na boj proti ebole věnuje pět milionů. Firma už dříve rozdělila deset milionů dolarů mezi neziskové organizace a rodinná nadace šéfa Googlu Larryho Page přispěla dalšími 15 miliony dolarů.
Google tak následuje sociální síť Facebook, která pro své uživatele zavedla tlačítko, která jim usnadní darování peněz na boj s nebezpečnou chorobou. Vybrané finanční prostředky poputují na konta Mezinárodního červeného kříže a půlměsíce a organizací Save the Children a Medical Corps.
Také zakladatel Facebooku Mark Zuckerberk na boj proti ebole přispěl ze svých osobních zdrojů. V reakci na kritiku, že dárcovské tlačítko je jen marketingovým tahem, uvedl, že sám daroval 25 milionů dolarů.
Podle údajů Světové zdravotnické organizace se v západní Africe nakazilo virem eboly způsobujícím krvácivou horečku více než 13 tisíc lidí, 4818 jich nemoci podlehlo. Kromě Libérie, Sierry Leone a Guineje se nemoc dostala už také do Mali. Nigérie a Senegal se podle nedávného prohlášení WHO eboly zbavily.