Hra s vášní

Diskuse o uměleckých dílech, která člověk spatří v galerii, patří minulosti.

Lidé našli jiná potěšení, kterými si oblažují duše: exponáty v supermarketech. Obchodníci lidské vášně znají a útočí na zákazníky lednovými slevami. A o co jim ve skutečnosti jde? Zvýšit své zisky po svátcích a zbavit se špatně prodejného zboží. Zásadně však pod heslem: „Pro vás cokoli.“ Pokud se člověk do této hry pustí, může si zvolit partnera. A není divu, že se partnerem lidí z Karlovarska stávají německé obchody. Oproti českým přicházejí se širším výběrem i výhodnějšími cenami. Němci nechtějí platit víc, než musí. Díky své mentalitě nám prošlapali cestu k výhodnějším nákupům v cizí zemi. Snad se i my dočkáme stejného jevu. Do té doby můžeme třeba navštěvovat galerie.