„Již z podstaty variabilnosti půdních prostor, z nichž vždy při výstavbě tohoto prostoru vycházíme, je každý byt originál. V rámci konceptu Steffano Bertolucci Design zacházíme ještě dále, tzn., že nevytváříme pouze zajímavé byty bez ducha, ale nabízíme budoucím majitelům možnost uchopení prostoru profesionálem. Společně pak mají možnost vytvořit ze zajímavého bytu neopakovatelné bydlení klientovi přesně na míru. Na míru a výhradně s italským designem,“ vysvětluje Marek Sadil, marketingový ředitel společnosti. „Našimi klienty jsou totiž právě lidé, kteří hledají originální a netradiční bydlení. My jim ho umožníme získat,“ dodává Marek Sadil. A to i tak, že developer poskytuje klientům slevy, které získá od svých dodavatelů, čímž novým majitelům bytu umožní ušetřené finanční prostředky použít například na lepší zařízení.
Pokud v dokončovací fázi konkrétního bytu ještě není znám jeho budoucí kupec, interiér je téměř výhradně vybaven vysoce kvalitními a designovými materiály, zařizovacími předměty a zajímavými prvky dovezenými z Itálie, kolébky designu. „Vybavení jednoho bytu nenajdete v žádném jiném, i v tomto smyslu tedy platí: co byt, to originál,“ upřesňuje Marek Sadil. Vybavení bytů nejmodernějšími technickými vymoženostmi, jakými jsou například prvky inteligentní elektroinstalace, je naopak to, co je pro všechny námi realizované byty společné.