Dušan Kütner: Fialová barva Vánoc? ANO!

Andrej Babiš

Andrej Babiš Zdroj: Martin Pinkas, Euro E15

Módní barvou letošních vánočních ozdob na stromečku by podle družstva, které je vyrábí, měla být papežská fialová v kombinaci s bílou. Volba prý přitom nemá nic společného s tím, že si katolická církev letos zvolila nového papeže.

V tom případě tak zřejmě výrobce jen velmi rychle pochopil, která bije, neboť fialovobílá kombinace je poznávacím znamením neformálního vítěze voleb Andreje Babiše a jeho ANO. Druhou výrazně méně pravděpodobnou možností je, že by výrobce byl zarytým příznivcem fotbalového Anderlechtu Brusel zvaného „belgické fialky“.

Nejmenovaná PR agentura si dala práci, bohužel v několika případech úspěšnou, prosadit do tuzemských médií zprávu o tom, že jistý český, pardon, moravský vyhledávač z dílny malé brněnské firmy, notabene zatím fungující v betaverzi, chce časem …dramatická pauza… konkurovat Googlu. Krásná práce.

Ale když použijeme opět fotbalové srovnání, je to podobné, jako kdyby teenager nastřílel v místní lize první hattrick v životě a vyšla zpráva o tom, že chce konkurovat Messimu.

Podle jednoho z nejnovějších průzkumů Češi rádi konzumují alkohol, ať už doma nebo v podnicích mimo domov. Zcela vyčerpávající průzkum, neboť jiná možnost již není.

Stejně jako při jeho podrobnějším zjišťování nejoblíbenějšího alkoholického nápoje: zvítězilo pivo následované vínem a tvrdým alkoholem. Nečekané zjištění! Kdyby čtvrté místo patřilo voňavkám a páté mycím prostředkům, nikdo by se nedivil.