I největší odpůrci Andreje Babiše se shodnou na tom, že má dlouhodobě nejlépe budované PR na české politické scéně. Jeho sociální sítě i předvolební kampaně jsou dílem špičkových profesionálů. Další obrovský kus práce obstarají Babišovi analytici, kteří denně zkoumají názory především Babišových voličů. Jejich nálady se totiž mění – a s nimi se musí měnit i výroky šéfa hnutí ANO.
Matematik a experimentální ekonom René Levínský v rozhovoru s Pavlem Štruncem popisuje, jak taková práce v praxi vypadá. Nezapomíná přitom zmínit, že tradiční politické strany tento typ komunikace příliš neovládají. Řada politiků dle Levínského ustrnula v minulém století, kdy ještě neexistovaly sociální sítě. A hlavní slovo měla především televize.
Levínský zároveň na příkladu teorie her popisuje, proč v prezidentské volbě vyhrál prezident Miloš Zeman. A vysvětluje také, proč by nikdy (jako příležitostný dramatik) nenapsal hru o těžce zkoušeném osudu bílého heterosexuálního muže.