Vlaky bez strojvedoucího i vodíkový pohon. Podívejte se dovnitř německého závodu Alstom

30/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.
    Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Alstom nyní testuje řízení vlaků pomocí tabletu.
    Alstom nyní testuje řízení vlaků pomocí tabletu.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Strojvedoucí dokáže na dálku pomocí ovládání vyjet s vlakem z depa nebo ho převést přes složité úseky. Dál už vlak jede sám bez obsluhy.
    Strojvedoucí dokáže na dálku pomocí ovládání vyjet s vlakem z depa nebo ho převést přes složité úseky. Dál už vlak jede sám bez obsluhy.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Novou technologii lze nainstalovat i do starších vozů.
    Novou technologii lze nainstalovat i do starších vozů.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Alstom nyní testuje řízení vlaků pomocí tabletu.
    Alstom nyní testuje řízení vlaků pomocí tabletu.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Interiér regionálního vlaku Coradia Max.
    Interiér regionálního vlaku Coradia Max.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Interiér regionálního vlaku Coradia Max.
    Interiér regionálního vlaku Coradia Max.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Řídící kabina v jednom z vlaků na testovací dráze Alstom v německém Salzgitteru.
    Řídící kabina v jednom z vlaků na testovací dráze Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Nové vlaky pro italský trh na vodíkový pohon vycházejí z modelu jednopodlažního regionálního vlaku Coradia Stream.
    Nové vlaky pro italský trh na vodíkový pohon vycházejí z modelu jednopodlažního regionálního vlaku Coradia Stream.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Coradia Stream na vodíkový pohon může jezdit na neelektrifikovaných tratích jako náhrada za vlaky na fosilní paliva a nabízí komfortní a tiché vlastnosti srovnatelné s ostatními elektrickými modely Coradia s dojezdem více než 600 km.
    Coradia Stream na vodíkový pohon může jezdit na neelektrifikovaných tratích jako náhrada za vlaky na fosilní paliva a nabízí komfortní a tiché vlastnosti srovnatelné s ostatními elektrickými modely Coradia s dojezdem více než 600 km.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Primárním zdrojem energie je mezivůz známý jako „motorový vůz“, kde se nachází jádro vodíkové technologie.
    Primárním zdrojem energie je mezivůz známý jako „motorový vůz“, kde se nachází jádro vodíkové technologie.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Energie se vyrábí kombinací vodíku uloženého v nádržích s kyslíkem z vnějšího vzduchu, čímž se vyrábí energie bez emisí CO2 do atmosféry. Energie se ukládá do vysoce výkonných lithium-iontových baterií, které se při akceleraci využívají jako doplněk vodíkových článků, čímž se optimalizuje spotřeba paliva.
    Energie se vyrábí kombinací vodíku uloženého v nádržích s kyslíkem z vnějšího vzduchu, čímž se vyrábí energie bez emisí CO2 do atmosféry. Energie se ukládá do vysoce výkonných lithium-iontových baterií, které se při akceleraci využívají jako doplněk vodíkových článků, čímž se optimalizuje spotřeba paliva.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Testovací koleje v areálu továren Alstom v německém Salzgitteru.
    Testovací koleje v areálu továren Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Testovací centrum v jedné z hal Alstom.
    Testovací centrum v jedné z hal Alstom.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Testovací centrum v jedné z hal Alstom.
    Testovací centrum v jedné z hal Alstom.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Zaměstnanci výrobny vlaků většinu součástech montují ručně.
    Zaměstnanci výrobny vlaků většinu součástech montují ručně.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.
    Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.
    Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Zaměstnanci výrobny vlaků většinu součástech montují ručně.
    Zaměstnanci výrobny vlaků většinu součástech montují ručně.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Tělo jednoho z regionálních vlaků Alstom.
    Tělo jednoho z regionálních vlaků Alstom.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Zaměstnanci výrobny vlaků většinu součástech montují ručně.
    Zaměstnanci výrobny vlaků většinu součástech montují ručně.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Alstom vyrábí vysokorychlostní vlaky, metro, jednokolejné dráhy, tramvaje i systémy signalizace.
    Alstom vyrábí vysokorychlostní vlaky, metro, jednokolejné dráhy, tramvaje i systémy signalizace.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Regionální vlaky Coradia jsou jedním z nejúspěšnějších modelů firmy.
    Regionální vlaky Coradia jsou jedním z nejúspěšnějších modelů firmy.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
  • Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
    Továrna Alstom v německém Salzgitteru.| Zdroj: e15 / Karolína Blažková
Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.
Alstom nyní testuje řízení vlaků pomocí tabletu.
Strojvedoucí dokáže na dálku pomocí ovládání vyjet s vlakem z depa nebo ho převést přes složité úseky. Dál už vlak jede sám bez obsluhy.
Novou technologii lze nainstalovat i do starších vozů.
Alstom nyní testuje řízení vlaků pomocí tabletu.
Interiér regionálního vlaku Coradia Max.
Interiér regionálního vlaku Coradia Max.
Řídící kabina v jednom z vlaků na testovací dráze Alstom v německém Salzgitteru.
Nové vlaky pro italský trh na vodíkový pohon vycházejí z modelu jednopodlažního regionálního vlaku Coradia Stream.
Coradia Stream na vodíkový pohon může jezdit na neelektrifikovaných tratích jako náhrada za vlaky na fosilní paliva a nabízí komfortní a tiché vlastnosti srovnatelné s ostatními elektrickými modely Coradia s dojezdem více než 600 km.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Primárním zdrojem energie je mezivůz známý jako „motorový vůz“, kde se nachází jádro vodíkové technologie.
Energie se vyrábí kombinací vodíku uloženého v nádržích s kyslíkem z vnějšího vzduchu, čímž se vyrábí energie bez emisí CO2 do atmosféry. Energie se ukládá do vysoce výkonných lithium-iontových baterií, které se při akceleraci využívají jako doplněk vodíkových článků, čímž se optimalizuje spotřeba paliva.
Testovací koleje v areálu továren Alstom v německém Salzgitteru.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Testovací centrum v jedné z hal Alstom.
Testovací centrum v jedné z hal Alstom.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Zaměstnanci výrobny vlaků většinu součástech montují ručně.
Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.
Instalace oken do jednoho z regionálních vlaků firmy Alstom.
Zaměstnanci výrobny vlaků většinu součástech montují ručně.
Tělo jednoho z regionálních vlaků Alstom.
Zaměstnanci výrobny vlaků většinu součástech montují ručně.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Alstom vyrábí vysokorychlostní vlaky, metro, jednokolejné dráhy, tramvaje i systémy signalizace.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.
Regionální vlaky Coradia jsou jedním z nejúspěšnějších modelů firmy.
Továrna Alstom v německém Salzgitteru.