Staré škodovky už levnější nebudou

1/18
Zavřít
  • Škoda Favorit a Škoda Forman.
    Škoda Favorit a Škoda Forman.| Zdroj: ČTK, Škoda auto, Facebook, ara
  • Konstruktér Škody Favorit Petr Hrdlička pózuje u vozu, který navrhl před 30 lety. Dnes dvaaosmdesátiletý bývalý automobilový konstruktér Hrdlička dostal od československé vlády v březnu 1983 úkol, sestrojit zcela nový vůz s motorem vpředu, jehož výrobní náklady na každý kus nesměly překročit 36.500 korun. Model Škoda Favorit automobilka poprvé představila na brněnském veletrhu 16. září 1987.
    Konstruktér Škody Favorit Petr Hrdlička pózuje u vozu, který navrhl před 30 lety. Dnes dvaaosmdesátiletý bývalý automobilový konstruktér Hrdlička dostal od československé vlády v březnu 1983 úkol, sestrojit zcela nový vůz s motorem vpředu, jehož výrobní náklady na každý kus nesměly překročit 36.500 korun. Model Škoda Favorit automobilka poprvé představila na brněnském veletrhu 16. září 1987.| Zdroj: ČTK / Radek Petrášek
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Škodahome
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Škodahome
  • Škoda Felicia
    Škoda Felicia| Zdroj: Škodahome
  • Škoda Felicia Turbo
    Škoda Felicia Turbo| Zdroj: Petr Bauer
  • Škoda Felicia Combi GLX
    Škoda Felicia Combi GLX| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Favorit
    Škoda Favorit| Zdroj: Auto.cz
  • Favorit vznikl ještě za socialismu jako nástupce řady Škoda 105/120. Původní návrh nakreslil Bertone. První moderní novodobé auto škodovky nebylo špatné, ale přišlo pozdě a mělo zastaralý motor.
    Favorit vznikl ještě za socialismu jako nástupce řady Škoda 105/120. Původní návrh nakreslil Bertone. První moderní novodobé auto škodovky nebylo špatné, ale přišlo pozdě a mělo zastaralý motor.
  • Škoda Favorit
    Škoda Favorit| Zdroj: Repro z AutoRevue
Škoda Favorit a Škoda Forman.
Konstruktér Škody Favorit Petr Hrdlička pózuje u vozu, který navrhl před 30 lety. Dnes dvaaosmdesátiletý bývalý automobilový konstruktér Hrdlička dostal od československé vlády v březnu 1983 úkol, sestrojit zcela nový vůz s motorem vpředu, jehož výrobní náklady na každý kus nesměly překročit 36.500 korun. Model Škoda Favorit automobilka poprvé představila na brněnském veletrhu 16. září 1987.
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia
Škoda Felicia Turbo
Škoda Felicia Combi GLX
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Favorit
Favorit vznikl ještě za socialismu jako nástupce řady Škoda 105/120. Původní návrh nakreslil Bertone. První moderní novodobé auto škodovky nebylo špatné, ale přišlo pozdě a mělo zastaralý motor.
Škoda Favorit