Staré škodovky už levnější nebudou
3
/
18
Přehled fotografií
Zavřít
Škoda Favorit a Škoda Forman.
|
Zdroj: ČTK, Škoda auto, Facebook, ara
Konstruktér Škody Favorit Petr Hrdlička pózuje u vozu, který navrhl před 30 lety. Dnes dvaaosmdesátiletý bývalý automobilový konstruktér Hrdlička dostal od československé vlády v březnu 1983 úkol, sestrojit zcela nový vůz s motorem vpředu, jehož výrobní náklady na každý kus nesměly překročit 36.500 korun. Model Škoda Favorit automobilka poprvé představila na brněnském veletrhu 16. září 1987.
|
Zdroj: ČTK / Radek Petrášek
Škoda Felicia
|
Zdroj: Škodahome
Škoda Felicia
|
Zdroj: Škodahome
Škoda Felicia
|
Zdroj: Škodahome
Škoda Felicia Turbo
|
Zdroj: Petr Bauer
Škoda Felicia Combi GLX
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia Fun (1996)
|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Fun (1996)
|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Fun (1996)
|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Fun (1996)
|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Fun (1996)
|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Fun (1996)
|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Fun (1996)
|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Fun (1996)
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit
|
Zdroj: Auto.cz
Favorit vznikl ještě za socialismu jako nástupce řady Škoda 105/120. Původní návrh nakreslil Bertone. První moderní novodobé auto škodovky nebylo špatné, ale přišlo pozdě a mělo zastaralý motor.
Škoda Favorit
|
Zdroj: Repro z AutoRevue
Zavřít