Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky

3/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Amazon Prime Video, jedna z nejnovějších divizí společnosti.
    Amazon Prime Video, jedna z nejnovějších divizí společnosti. | Zdroj: Profimedia
  • Amazon. Lídr v reklamních výdajích za rok 2019.
    Amazon. Lídr v reklamních výdajích za rok 2019.| Zdroj: Reuters
  • Amazon, ilustrační foto.
    Amazon, ilustrační foto. | Zdroj: Unsplash
  • Gillette je jedna z mnoha značek koncernu P&G. Ten tradičně v minulosti utrácel za reklamu nejvíc.
    Gillette je jedna z mnoha značek koncernu P&G. Ten tradičně v minulosti utrácel za reklamu nejvíc. | Zdroj: profimedia.cz
  • Pozice č. 3 v reklamních výdajích za rok 2019? L’Oréal.
    Pozice č. 3 v reklamních výdajích za rok 2019? L’Oréal.| Zdroj: admin
Amazon Prime Video, jedna z nejnovějších divizí společnosti.
Amazon. Lídr v reklamních výdajích za rok 2019.
Amazon, ilustrační foto.
Gillette je jedna z mnoha značek koncernu P&G. Ten tradičně v minulosti utrácel za reklamu nejvíc.
Pozice č. 3 v reklamních výdajích za rok 2019? L’Oréal.