Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky
3
/
5
Prohlédnout znovu
Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky
Amazon Prime Video, jedna z nejnovějších divizí společnosti.
|
Profimedia
Amazon. Lídr v reklamních výdajích za rok 2019.
|
Reuters
Amazon, ilustrační foto.
|
Unsplash
Gillette je jedna z mnoha značek koncernu P&G. Ten tradičně v minulosti utrácel za reklamu nejvíc.
|
profimedia.cz
Pozice č. 3 v reklamních výdajích za rok 2019? L’Oréal.
|
admin
USA chtějí z Česka udělat centrum pro kvantové počítače. Stát ale zatím není připraven
Novým generálním ředitelem ČT byl zvolen Jan Souček. Po dvanácti letech vystřídá Dvořáka
Ruský oligarcha Melničenko bojuje o švýcarskou budoucnost, Usmanov chce po Berlínu odškodné
Slovenská ekonomika bude při stále vysoké inflaci ztrácet na obrátkách
Šimáně a Šmejkal se zbavují evropské jedničky mezi prodejnami na hranicích
Válka na Ukrajině ONLINE: Kyjev požádal soud v Haagu, aby vyšetřil zničení Kachovské přehrady