Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky
4
/
5
Prohlédnout znovu
Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky
Amazon Prime Video, jedna z nejnovějších divizí společnosti.
|
Profimedia
Amazon. Lídr v reklamních výdajích za rok 2019.
|
Reuters
Amazon, ilustrační foto.
|
Unsplash
Gillette je jedna z mnoha značek koncernu P&G. Ten tradičně v minulosti utrácel za reklamu nejvíc.
|
profimedia.cz
Pozice č. 3 v reklamních výdajích za rok 2019? L’Oréal.
|
admin
Možná jsme něco úplně nedomysleli, detaily balíčku ještě budeme řešit, říká Stanjura
Ranní check: Strnad podíl v přístavu Luka Rijeka nezíská, Stanjura zdaní nadnárodní korporace
Pacient chodí díky implantátům v mozku. Testy na lidech spustí i Neuralink
Erdoğan zůstane v čele Turecka. Jeho vítězství potvrdila volební komise
Takhle vyrábí Kia v Žilině. „O výrobu elektromobilů bojujeme s vlastním koncernem“
Jurečka chystá zásah do penzijka, Malina dluží Bohemce, Allegro přilákalo tisíce obchodníků