Logo magazínu

Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky

4 / 5
Prohlédnout znovu

Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky

Amazon Prime Video, jedna z nejnovějších divizí společnosti. | Profimedia
Amazon. Lídr v reklamních výdajích za rok 2019. | Reuters
Amazon, ilustrační foto. | Unsplash
Gillette je jedna z mnoha značek koncernu P&G. Ten tradičně v minulosti utrácel za reklamu nejvíc. | profimedia.cz
Pozice č. 3 v reklamních výdajích za rok 2019? L’Oréal. | admin

Možná jsme něco úplně nedomysleli, detaily balíčku ještě budeme řešit, říká Stanjura

Ranní check: Strnad podíl v přístavu Luka Rijeka nezíská, Stanjura zdaní nadnárodní korporace

Pacient chodí díky implantátům v mozku. Testy na lidech spustí i Neuralink

Erdoğan zůstane v čele Turecka. Jeho vítězství potvrdila volební komise

Takhle vyrábí Kia v Žilině. „O výrobu elektromobilů bojujeme s vlastním koncernem“

Jurečka chystá zásah do penzijka, Malina dluží Bohemce, Allegro přilákalo tisíce obchodníků