Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky
5
/
5
Prohlédnout znovu
Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky
Amazon Prime Video, jedna z nejnovějších divizí společnosti.
|
Profimedia
Amazon. Lídr v reklamních výdajích za rok 2019.
|
Reuters
Amazon, ilustrační foto.
|
Unsplash
Gillette je jedna z mnoha značek koncernu P&G. Ten tradičně v minulosti utrácel za reklamu nejvíc.
|
profimedia.cz
Pozice č. 3 v reklamních výdajích za rok 2019? L’Oréal.
|
admin
Do insolvence Maliny vstoupilo státní zastupitelství. Solární firma dostala i pokutu
Vláda škrtla projekt krizového institutu, na němž se měli podílet Izraelci. Covid prý už pominul
Nový headset od Applu ocení hlavně manažeři na cestách, říká Polčák z VRgineers
Střety o vodu mezi ekology a zemědělci sílí. Bojuje se o španělské jahody i francouzské nádrže
Od baterie po elektromotor. Jak se vyrábí nová generace Huyndai Kona v Nošovicích
Válka na Ukrajině ONLINE: Kachovskou přehradu zničili Rusové, mají to dokládat zpravodajská data