Logo magazínu

Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky

5 / 5
Prohlédnout znovu

Králem reklamy je Amazon. Utrácí za ni nejvíc. A to jeho šéf o reklamě nemluvil hezky

Amazon Prime Video, jedna z nejnovějších divizí společnosti. | Profimedia
Amazon. Lídr v reklamních výdajích za rok 2019. | Reuters
Amazon, ilustrační foto. | Unsplash
Gillette je jedna z mnoha značek koncernu P&G. Ten tradičně v minulosti utrácel za reklamu nejvíc. | profimedia.cz
Pozice č. 3 v reklamních výdajích za rok 2019? L’Oréal. | admin

Do insolvence Maliny vstoupilo státní zastupitelství. Solární firma dostala i pokutu

Vláda škrtla projekt krizového institutu, na němž se měli podílet Izraelci. Covid prý už pominul

Nový headset od Applu ocení hlavně manažeři na cestách, říká Polčák z VRgineers

Střety o vodu mezi ekology a zemědělci sílí. Bojuje se o španělské jahody i francouzské nádrže

Od baterie po elektromotor. Jak se vyrábí nová generace Huyndai Kona v Nošovicích

Válka na Ukrajině ONLINE: Kachovskou přehradu zničili Rusové, mají to dokládat zpravodajská data