Německý průmysl sází na výrobu vodíku ze zemního plynu. Obhajuje ho i Volkswagen

6/6
Zavřít
  • Volskwagen (ilustrační foto)
    Volskwagen (ilustrační foto)| Zdroj: Reuters
  • Mario Mehren, šéf energetického koncernu Wintershall Dea, který se specializuje na plynové elektrárny a teplárny a vložil své peníze také do dokončení plynovodu Nord Stream 2.
    Mario Mehren, šéf energetického koncernu Wintershall Dea, který se specializuje na plynové elektrárny a teplárny a vložil své peníze také do dokončení plynovodu Nord Stream 2.| Zdroj: Profimedia
  • Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
    Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.| Zdroj: Profimedia
  • Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
    Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.| Zdroj: Profimedia
  • Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
    Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.| Zdroj: Profimedia
  • Koncern Volkswagen plánuje letos více než zdvojnásobit odbyt elektromobilů, a to na jeden milion.
    Koncern Volkswagen plánuje letos více než zdvojnásobit odbyt elektromobilů, a to na jeden milion.| Zdroj: ČTK/AP/Jens Meyer
Volskwagen (ilustrační foto)
Mario Mehren, šéf energetického koncernu Wintershall Dea, který se specializuje na plynové elektrárny a teplárny a vložil své peníze také do dokončení plynovodu Nord Stream 2.
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
Koncern Volkswagen plánuje letos více než zdvojnásobit odbyt elektromobilů, a to na jeden milion.