Německý průmysl sází na výrobu vodíku ze zemního plynu. Obhajuje ho i Volkswagen

Volskwagen (ilustrační foto)

Volskwagen (ilustrační foto) Zdroj: Reuters

Mario Mehren, šéf energetického koncernu Wintershall Dea, který se specializuje na plynové elektrárny a teplárny a vložil své peníze také do dokončení plynovodu Nord Stream 2.
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
Největší evropská automobilka se stává obhájcem elektromobility, do jejíhož rozvoje hodlá v příštích letech investovat desítky miliard eur. Poptávka po klasických autech ale podle předpokladů Volkswagenu ještě dlouho nezmizí. V roce 2025 mají elektromobily tvořit jen pětinu jeho prodejů.
Koncern Volkswagen plánuje letos více než zdvojnásobit odbyt elektromobilů, a to na jeden milion.
6
Fotogalerie

Klimatická agenda je v Německu hlavním motorem nejen ekonomické proměny společnosti. Je to trend, který konzervativní politické síly nepopírají jako v jiných zemích Evropy, Česko nevyjímaje, nýbrž politicko-ekonomicky využívají. I byznys tažený velkými automobilkami se dávno rozhodl pro zelenou, jak potvrzuje i nová strategie největšího výrobce aut světa Volkswagenu.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!