Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T

3/48
Zavřít
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
    Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.| Zdroj: ČTK / Chaloupka Miroslav
  • Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
    Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.| Zdroj: ČTK / Chaloupka Miroslav
  • Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
    Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.| Zdroj: ČTK / Chaloupka Miroslav
  • Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
    Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.| Zdroj: ČTK / Chaloupka Miroslav
  • Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
    Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.| Zdroj: ČTK / Chaloupka Miroslav
  • Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
    Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.| Zdroj: ČTK / Chaloupka Miroslav
  • Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
    Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.| Zdroj: ČTK / Chaloupka Miroslav
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
    Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.| Zdroj: ŠG
  • Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: ČTK / X/Dopravní podnik hl. m. Prahy
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: ČTK / X/Zdeněk Hřib
  • Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
    Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.| Zdroj: Praha sobě
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: ČTK / X/Zdeněk Hřib
  • Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: ČTK / X/Zdeněk Hřib
  • Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
    Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.| Zdroj: ČTK / X/Zdeněk Hřib
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
  • Interiér tramvaje 52T
    Interiér tramvaje 52T| Zdroj: Dopravní podnik Praha
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
Představení prototypu první pražské tramvaje Škoda 52T, 27. ledna 2025 Plzeň.
Interiér tramvaje 52T
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Interiér tramvaje 52T
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Takhle probíhá výroba tramvaje 52T.
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Plzeňská Škoda Group odhalila prototyp první pražské tramvaje Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Do nových tramvají se vejde o 20 % víc cestujících, než do současných modelů 15T. Jsou také plně nízkopodlažní a dosáhnou rychlosti až 80 km/h.
Interiér tramvaje 52T
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Nová tramvaj pro hlavní město Škoda ForCity Plus Praha 52T.
Interiér tramvaje 52T
Interiér tramvaje 52T