Němečtí investoři sázejí na stará Porsche, jejich hodnota vzrostla až osminásobně

7/13
Zavřít
  • Porsche 911 Carrera typ 993 je posledním vzduchem chlazeným Porsche. Zatímco základní verzi jste ještě před pěti lety koupili za 600 tisíc korun, dnes si připravte dvojnásobek.I přesto, že se jich vyrobilo 70 tisíc.
    Porsche 911 Carrera typ 993 je posledním vzduchem chlazeným Porsche. Zatímco základní verzi jste ještě před pěti lety koupili za 600 tisíc korun, dnes si připravte dvojnásobek.I přesto, že se jich vyrobilo 70 tisíc.| Zdroj: acz
  • To stejné platí i pro verzi beze střechy. Samozřejmě čím výkonnější motor, tím více auto stojí. Nejlevnější bývají verze s pohonem čtyř kol a automatickou převodovkou.
    To stejné platí i pro verzi beze střechy. Samozřejmě čím výkonnější motor, tím více auto stojí. Nejlevnější bývají verze s pohonem čtyř kol a automatickou převodovkou.| Zdroj: acz
  • Vrcholem této generace je verze 993 GT2. Vůz měl na dnešní parametry úsměvných 450 koní, i přesto se stal ikonou. Dnes se prodává za více než dva miliony dolarů.
    Vrcholem této generace je verze 993 GT2. Vůz měl na dnešní parametry úsměvných 450 koní, i přesto se stal ikonou. Dnes se prodává za více než dva miliony dolarů.| Zdroj: acz
  • Volbou fajnšmekrů je také předchozí generace 964 ve verzi RS. Běžně vypadající Porsche se prodává za 7 milionů korun.
    Volbou fajnšmekrů je také předchozí generace 964 ve verzi RS. Běžně vypadající Porsche se prodává za 7 milionů korun.| Zdroj: acz
  • Čím starší, tím unikátnější. Porsche 911 Carrera 2,7 RS se v této verzi vyrobilo jen 200 kusů. Cena? Více než milion dolarů.
    Čím starší, tím unikátnější. Porsche 911 Carrera 2,7 RS se v této verzi vyrobilo jen 200 kusů. Cena? Více než milion dolarů.| Zdroj: acz
  • Porsche 997 GT3 RS 4.0 je relativně novým vozem, právě přídomek 4.0 značící větší objem mu zajišťuje exkluzivitu. Nový stál čtyři miliony, ani ne deset let starý vůz se dnes prodává za více než dvojnásobek
    Porsche 997 GT3 RS 4.0 je relativně novým vozem, právě přídomek 4.0 značící větší objem mu zajišťuje exkluzivitu. Nový stál čtyři miliony, ani ne deset let starý vůz se dnes prodává za více než dvojnásobek| Zdroj: acz
  • Ani mladší generace neklesá na ceně. Běžně jeté vozy si ji stabilně drží, u kusů s minimálním nájezdem roste.
    Ani mladší generace neklesá na ceně. Běžně jeté vozy si ji stabilně drží, u kusů s minimálním nájezdem roste.| Zdroj: acz
  • Ještě více to pak platí pro speciální edice, jako je tato verze „R“.
    Ještě více to pak platí pro speciální edice, jako je tato verze „R“.| Zdroj: acz
  • Porsche Cayman GT4 patří mezi nejnovější investiční tipy
    Porsche Cayman GT4 patří mezi nejnovější investiční tipy| Zdroj: Porsche
  • Porsche 924 bylo dlouho opovrhované, i přes „neporšácký“ vzhled a jízdní vlastnosti ale fanouškovská základna roste. A s ní i cena
    Porsche 924 bylo dlouho opovrhované, i přes „neporšácký“ vzhled a jízdní vlastnosti ale fanouškovská základna roste. A s ní i cena| Zdroj: acz
  • Porsche 924 bylo dlouho opovrhované, i přes „neporšácký“ vzhled a jízdní vlastnosti ale fanouškovská základna roste. A s ní i cena
    Porsche 924 bylo dlouho opovrhované, i přes „neporšácký“ vzhled a jízdní vlastnosti ale fanouškovská základna roste. A s ní i cena| Zdroj: acz
  • Ještě více to platí pro novější a výkonnější verzi 944, zde model Turbo
    Ještě více to platí pro novější a výkonnější verzi 944, zde model Turbo| Zdroj: acz
  • Porsche Carrera GT je pak modelem, který je k investici zrozený. Bývalá vlajková loď je dnes rovněž žádaným zbožím, ačkoliv jeho cena byla vysoká již při výjezdu z továrny. Dnes je však až dvojnásobná.
    Porsche Carrera GT je pak modelem, který je k investici zrozený. Bývalá vlajková loď je dnes rovněž žádaným zbožím, ačkoliv jeho cena byla vysoká již při výjezdu z továrny. Dnes je však až dvojnásobná.| Zdroj: acz
Porsche 911 Carrera typ 993 je posledním vzduchem chlazeným Porsche. Zatímco základní verzi jste ještě před pěti lety koupili za 600 tisíc korun, dnes si připravte dvojnásobek.I přesto, že se jich vyrobilo 70 tisíc.
To stejné platí i pro verzi beze střechy. Samozřejmě čím výkonnější motor, tím více auto stojí. Nejlevnější bývají verze s pohonem čtyř kol a automatickou převodovkou.
Vrcholem této generace je verze 993 GT2. Vůz měl na dnešní parametry úsměvných 450 koní, i přesto se stal ikonou. Dnes se prodává za více než dva miliony dolarů.
Volbou fajnšmekrů je také předchozí generace 964 ve verzi RS. Běžně vypadající Porsche se prodává za 7 milionů korun.
Čím starší, tím unikátnější. Porsche 911 Carrera 2,7 RS se v této verzi vyrobilo jen 200 kusů. Cena? Více než milion dolarů.
Porsche 997 GT3 RS 4.0 je relativně novým vozem, právě přídomek 4.0 značící větší objem mu zajišťuje exkluzivitu. Nový stál čtyři miliony, ani ne deset let starý vůz se dnes prodává za více než dvojnásobek
Ani mladší generace neklesá na ceně. Běžně jeté vozy si ji stabilně drží, u kusů s minimálním nájezdem roste.
Ještě více to pak platí pro speciální edice, jako je tato verze „R“.
Porsche Cayman GT4 patří mezi nejnovější investiční tipy
Porsche 924 bylo dlouho opovrhované, i přes „neporšácký“ vzhled a jízdní vlastnosti ale fanouškovská základna roste. A s ní i cena
Porsche 924 bylo dlouho opovrhované, i přes „neporšácký“ vzhled a jízdní vlastnosti ale fanouškovská základna roste. A s ní i cena
Ještě více to platí pro novější a výkonnější verzi 944, zde model Turbo
Porsche Carrera GT je pak modelem, který je k investici zrozený. Bývalá vlajková loď je dnes rovněž žádaným zbožím, ačkoliv jeho cena byla vysoká již při výjezdu z továrny. Dnes je však až dvojnásobná.