Ministerstvo dopravy chce podpořit labské rejdaře
3
/
4
Přehled fotografií
Zavřít
Vodní dopravci chtějí podporu. Špatná splavnost Labe jim údajně ohrožuje podnikání do té míry, že hrozí úplný konec nákladní vodní dopravy v Čechách.
|
Zdroj: Archiv E15
Mělnická společnost Nova České loděnice spustila na Labe devadesátimetrový tanker Mozart, svou první letošní loď. Plavidlo určené pro vnitrozemskou i námořní plavbu popluje k zahraničnímu zákazníkovi do Nizozemska. Loděnice mají i další zakázky,
|
Zdroj: ctk
Hladový kámen. Skála tohoto jména v Labi v Děčíně se vynořuje při nízké vodě. Když se v minulosti zastavila říční doprava, plavci neměli práci a byla bída. Pokud dnes vodočet v Ústí nad Labem ukazuje méně než 200 centimetrů, před hranicí s Německem je nejvyšší možný ponor pod 140 centimetry. Tento ponor přitom na Labi představuje limit pro omezenou plavbu. Plná splavnost nastává, když vodočet ukazuje alespoň 290 centimetrů
|
Zdroj: ctk
Dvě trojice českých a německých plavců se loni vydaly na cestu po Labi z Děčína do Drážďan. Všichni zastupují ekologické organizace a svou plavbou chtějí upozornit na hrozby, které podle nich bude znamenat pro českou i saskou přírodu stavba obřího jezu v Prostředním Žlebu. Doprovod jim dělá několik kajaků a nafukovacích člunů, obsazených příznivci ekologických organizací
|
Zdroj: ctk
Zavřít