Ministerstvo dopravy chce podpořit labské rejdaře

4/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vodní dopravci chtějí podporu. Špatná splavnost Labe jim údajně ohrožuje podnikání do té míry, že hrozí úplný konec nákladní vodní dopravy v Čechách.
    Vodní dopravci chtějí podporu. Špatná splavnost Labe jim údajně ohrožuje podnikání do té míry, že hrozí úplný konec nákladní vodní dopravy v Čechách.| Zdroj: Archiv E15
  • Mělnická společnost Nova
České loděnice spustila
na Labe devadesátimetrový
tanker Mozart, svou první
letošní loď. Plavidlo určené
pro vnitrozemskou i námořní
plavbu popluje k zahraničnímu
zákazníkovi do Nizozemska.
Loděnice mají i další zakázky,
    Mělnická společnost Nova České loděnice spustila na Labe devadesátimetrový tanker Mozart, svou první letošní loď. Plavidlo určené pro vnitrozemskou i námořní plavbu popluje k zahraničnímu zákazníkovi do Nizozemska. Loděnice mají i další zakázky,| Zdroj: ctk
  • Hladový kámen. Skála tohoto jména v Labi v Děčíně se vynořuje při nízké vodě. Když se v minulosti zastavila říční doprava, plavci neměli práci a byla bída. Pokud dnes vodočet v Ústí nad Labem ukazuje
méně než 200 centimetrů, před hranicí s Německem je nejvyšší možný ponor pod
140 centimetry. Tento ponor
přitom na Labi představuje
limit pro omezenou plavbu.
Plná splavnost nastává,
když vodočet ukazuje
alespoň 290 centimetrů
    Hladový kámen. Skála tohoto jména v Labi v Děčíně se vynořuje při nízké vodě. Když se v minulosti zastavila říční doprava, plavci neměli práci a byla bída. Pokud dnes vodočet v Ústí nad Labem ukazuje méně než 200 centimetrů, před hranicí s Německem je nejvyšší možný ponor pod 140 centimetry. Tento ponor přitom na Labi představuje limit pro omezenou plavbu. Plná splavnost nastává, když vodočet ukazuje alespoň 290 centimetrů| Zdroj: ctk
  • Dvě trojice českých a německých
plavců se loni vydaly na cestu po Labi
z Děčína do Drážďan. Všichni
zastupují ekologické organizace
a svou plavbou chtějí upozornit
na hrozby, které podle nich bude
znamenat pro českou i saskou přírodu
stavba obřího jezu v Prostředním
Žlebu. Doprovod jim dělá několik
kajaků a nafukovacích člunů,
obsazených příznivci ekologických
organizací
    Dvě trojice českých a německých plavců se loni vydaly na cestu po Labi z Děčína do Drážďan. Všichni zastupují ekologické organizace a svou plavbou chtějí upozornit na hrozby, které podle nich bude znamenat pro českou i saskou přírodu stavba obřího jezu v Prostředním Žlebu. Doprovod jim dělá několik kajaků a nafukovacích člunů, obsazených příznivci ekologických organizací| Zdroj: ctk
Vodní dopravci chtějí podporu. Špatná splavnost Labe jim údajně ohrožuje podnikání do té míry, že hrozí úplný konec nákladní vodní dopravy v Čechách.
Mělnická společnost Nova
České loděnice spustila
na Labe devadesátimetrový
tanker Mozart, svou první
letošní loď. Plavidlo určené
pro vnitrozemskou i námořní
plavbu popluje k zahraničnímu
zákazníkovi do Nizozemska.
Loděnice mají i další zakázky,
Hladový kámen. Skála tohoto jména v Labi v Děčíně se vynořuje při nízké vodě. Když se v minulosti zastavila říční doprava, plavci neměli práci a byla bída. Pokud dnes vodočet v Ústí nad Labem ukazuje
méně než 200 centimetrů, před hranicí s Německem je nejvyšší možný ponor pod
140 centimetry. Tento ponor
přitom na Labi představuje
limit pro omezenou plavbu.
Plná splavnost nastává,
když vodočet ukazuje
alespoň 290 centimetrů
Dvě trojice českých a německých
plavců se loni vydaly na cestu po Labi
z Děčína do Drážďan. Všichni
zastupují ekologické organizace
a svou plavbou chtějí upozornit
na hrozby, které podle nich bude
znamenat pro českou i saskou přírodu
stavba obřího jezu v Prostředním
Žlebu. Doprovod jim dělá několik
kajaků a nafukovacích člunů,
obsazených příznivci ekologických
organizací