Leo Express chce dalších 13 vlaků

1/6
Zavřít
  • Majitel společnosti Leoš Novotný představuje první soupravu Leo expres
    Majitel společnosti Leoš Novotný představuje první soupravu Leo expres| Zdroj: ctk
  • Budoucí konkurent Českých drah, dopravní firma Leo Express, převzal 3. února první elektrickou jednotku Flirt od švýcarského výrobce Stadler Rail AG. Od jara ji bude společnost testovat na zkušebním okruhu u Velimi. Na snímku je majitel společnosti Leoš Novotný ve třídě Economy.
    Budoucí konkurent Českých drah, dopravní firma Leo Express, převzal 3. února první elektrickou jednotku Flirt od švýcarského výrobce Stadler Rail AG. Od jara ji bude společnost testovat na zkušebním okruhu u Velimi. Na snímku je majitel společnosti Leoš Novotný ve třídě Economy.| Zdroj: ctk
  • Vizualizace elektrické jednotky Flirt od švýcarského výrobce Stadler Rail. Od jara ji bude společnost testovat na zkušebním okruhu u Velimi.
    Vizualizace elektrické jednotky Flirt od švýcarského výrobce Stadler Rail. Od jara ji bude společnost testovat na zkušebním okruhu u Velimi.| Zdroj: ctk
  • Interiér vozu
    Interiér vozu| Zdroj: ctk
  • Interiér vozu
    Interiér vozu| Zdroj: ctk
  • Elektrická jednotku Flirt od švýcarského výrobce Stadler Rail AG
    Elektrická jednotku Flirt od švýcarského výrobce Stadler Rail AG| Zdroj: ctk
Majitel společnosti Leoš Novotný představuje první soupravu Leo expres
Budoucí konkurent Českých drah, dopravní firma Leo Express, převzal 3. února první elektrickou jednotku Flirt od švýcarského výrobce Stadler Rail AG. Od jara ji bude společnost testovat na zkušebním okruhu u Velimi. Na snímku je majitel společnosti Leoš Novotný ve třídě Economy.
Vizualizace elektrické jednotky Flirt od švýcarského výrobce Stadler Rail. Od jara ji bude společnost testovat na zkušebním okruhu u Velimi.
Interiér vozu
Interiér vozu
Elektrická jednotku Flirt od švýcarského výrobce Stadler Rail AG