Místo třiceti let zisků vyhazov: Tahanice o miliardy z hlavního nádraží začíná

1/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hlavní nádraží Praha
    Hlavní nádraží Praha| Zdroj: E15
  • Rekonstrukce pražského Hlavního nádraží
    Rekonstrukce pražského Hlavního nádraží| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Téměř hotovo.Odbavovací halapražského hlavníhonádraží je po čtyřechletech prací kompletnězrekonstruována.Po krátkém úkliduzpřístupní dělnícicestujícím ještětento týden posledníuzavřenou jižníčást, kam se vzápětízačnou stěhovatobchodníci. Poslednífází rekonstrukce budeoprava secesní Fantovybudovy. Investor GrandiStazioni zde chystánapříklad restauracinebo výstavní sál.
    Téměř hotovo.Odbavovací halapražského hlavníhonádraží je po čtyřechletech prací kompletnězrekonstruována.Po krátkém úkliduzpřístupní dělnícicestujícím ještětento týden posledníuzavřenou jižníčást, kam se vzápětízačnou stěhovatobchodníci. Poslednífází rekonstrukce budeoprava secesní Fantovybudovy. Investor GrandiStazioni zde chystánapříklad restauracinebo výstavní sál.| Zdroj: ctk
  • Příjezdová hala pražského hlavního nádraží
    Příjezdová hala pražského hlavního nádraží| Zdroj: ctk
  • Pražské hlavní nádraží - Fantova budova
    Pražské hlavní nádraží - Fantova budova| Zdroj: CC BY-SA 4.0: Tiia Monto; Wikimedia
  • Ocelová střecha pražského hlavního nádraží
    Ocelová střecha pražského hlavního nádraží| Zdroj: Aktron, Wikimedia Commons (CC BY 3.0)
  • pražské hlavní nádraží
    pražské hlavní nádraží
  • Hlavní nádraží
    Hlavní nádraží
  • Praha hlavní nádraží
    Praha hlavní nádraží| Zdroj: Ralf Roletschek Wikimedia Commons
  • Pražské Hlavní nádraží
    Pražské Hlavní nádraží| Zdroj: Stepan Bruner, E15
  • Hlavní nádraží Praha
    Hlavní nádraží Praha| Zdroj: ctk
  • Hlavní nádraží v Praze
    Hlavní nádraží v Praze| Zdroj: Honza Groh, Wikimedia Commons
  • Kolejiště hlavního nádraží zastřešují prosklené ocelové obloukové konstrukce o rozpětí 33,3 metru a výšce osmnáct metrů. Pod nimi leží nástupiště číslo 1 až 4
    Kolejiště hlavního nádraží zastřešují prosklené ocelové obloukové konstrukce o rozpětí 33,3 metru a výšce osmnáct metrů. Pod nimi leží nástupiště číslo 1 až 4| Zdroj: Michal Tomes
  • Ocelová střecha pražského hlavního nádraží
    Ocelová střecha pražského hlavního nádraží| Zdroj: Jan Hrouda, Euro
Hlavní nádraží Praha
Rekonstrukce pražského Hlavního nádraží
Téměř hotovo.Odbavovací halapražského hlavníhonádraží je po čtyřechletech prací kompletnězrekonstruována.Po krátkém úkliduzpřístupní dělnícicestujícím ještětento týden posledníuzavřenou jižníčást, kam se vzápětízačnou stěhovatobchodníci. Poslednífází rekonstrukce budeoprava secesní Fantovybudovy. Investor GrandiStazioni zde chystánapříklad restauracinebo výstavní sál.
Příjezdová hala pražského hlavního nádraží
Pražské hlavní nádraží - Fantova budova
Ocelová střecha pražského hlavního nádraží
pražské hlavní nádraží
Hlavní nádraží
Praha hlavní nádraží
Pražské Hlavní nádraží
Hlavní nádraží Praha
Hlavní nádraží v Praze
Kolejiště hlavního nádraží zastřešují prosklené ocelové obloukové konstrukce o rozpětí 33,3 metru a výšce osmnáct metrů. Pod nimi leží nástupiště číslo 1 až 4
Ocelová střecha pražského hlavního nádraží